אדריכלות ועיצוב פנים הבית

אדריכלות ועיצוב הבית

בניית בית היא מלאכת מחשבת, הלוקחת בחשבון את צרכי הלקוח, חלומותיו ורצונותיו, ביחד עם שיקולים טכניים, תקציביים, חוקיים ואסתטיים. בניית הבית חייבת להביא בחשבון את כל אלו כדי ליצור בתים יפים באמת, חשוב ביותר ליצור הרמוניה בין האדריכלות ועיצוב פנים הבית. אדריכלות שמראש יודעת איך יראה הבית, ומה תהיה חווית המשתמש בו. משרדנו מעניק ללקוח אפשרות לבחור באדם אחד שילווה אותו לאורך כל הפרויקט, מתחילתו ועד סופו.

ומה אם אתם מעוניינים בשיפוץ הבית בלבד? או אפילו בחלק ממנו?

יש לכם דירה או בית קיימים, ואתם לא מעוניינים להחליף אותם – רק לשנות, לחדש ולשפץ. שמעתם סיפורים רבים על שיפוץ בית שהפך לסיוט, ואתם חוששים – ובצדק – מהחלטות לא נכונות שיסבכו אתכם בעלויות בלתי צפויות ובתוצאה בעייתית. משרדנו מאוד מנוסה בסוג כזה של עבודות. אנחנו יודעים לקחת דירות ובתים צפופים, חשוכים ובעייתיים, ולהפוך אותם למשהו שלא תוכלו לזהות… מניסיון של הרבה מאוד שיפוצים כאלו, אנחנו יכולים להבטיח תהליך שיפוץ מסודר, מדויק, עם תוצאות שתאהבו ובלי בורות שחורים בתקציב.

יש לנו שורה ארוכה של לקוחות מרוצים: הם מרוצים מהבתים היפים שלהם, מהעובדה שהקשיבו להם ונתנו להם מה שהיו זקוקים לו, מתהליך שיפוץ הבית, ומהעובדה שעלויות השיפוץ לא יצאו מכלל שליטה. הם מרוצים, החברים שלהם מתפעלים, והשיפוץ כולה נחווה כמשהו כייפי ויצירתי. גם שיפוץ חלקי של הבית יכול לחולל בו פלאים – למשל חידוש של עיצוב הסלון או תכנון מטבח חדש. יש לנו הרבה דוגמאות לכך שהשקעה לא גדולה בעיצוב הסלון, למשל, שינתה לגמרי את איכות החיים של המשפחה.

תכנון גינה – מה היא קשורה?

בתים יפים ניכרים בין היתר ביכולתו של האדריכל לשלב בין הפנים לחוץ. באקלים כמו שלנו, המאפשר שהייה ארוכה בחוץ במשך חלק ניכר מהשנה, שטחי החוץ של הבית יכולים להפוך לחלק חשוב מחיי היום יום בו. לכן תכנון גינה מוצלח, או תכנון נכון של שטח המרפסת, חשובים לא פחות מעיצוב הסלון. אנחנו יודעים לשלב בין האדריכלות ועיצוב הפנים ובין תכנון הגינה בצורה הטובה ביותר – לתת לכם שטחים פתוחים שתאהבו לחיות ולארח בהם.

ייעוץ אדריכלי

לפעמים אתם לא זקוקים לשירות מלא של משרד לאדריכלות ועיצוב פנים, אלא רק ליעוץ אדריכלי קצר. אנחנו מתמחים בכך: בפגישה אחת קצרה נוכל לתת לכם יעוץ אדריכלי ממוקד במגוון נושאים הקשורים לתחום עיסוקנו, על סמך נסיוננו הרב בתחום: האם כדאי לקנות את הבית בו אנו מתעניינים? איך להפוך את הבית אותו אנו רוצים למכור ליותר מושך? האם להשקיע בעיצוב הסלון? האם לשפץ את הדירה? כמה יעלה לנו להגדיל את הבית? כמה יעלה לשפץ אותו? מה לעשות עם תכנון הגינה? איך לשפר דירת קבלן שקניתם בפרויקט בבניה? איך בוחרים אדריכל, ומה צריך לדרוש ממנו? איך מתקדמים בתהליך?

איך בוחרים אדריכל

כשאתם שואלים את עצמכם איך בוחרים אדריכל, כדאי לקחת בחשבון את כל המכלול, ולחפש משרד העוסק באדריכלות , בעיצוב פנים, תכנון גינה – ובשילוב שביניהם. ונקודה חשובה: אתם חייבים לבחור בעל מקצוע שיעניק לכם מהידע והכלים המקצועיים שלו, מבלי לבטל את החלומות, הרצונות והצרכים שלכם. שיידע לכוון אתכם לעיצוב המתאים לכם ולהעניק לכם אפשרויות בחירה בין שלל האופציות הקיימות, ובעיקר – מישהו שיהיה לכם נוח ונעים לעבוד מולו ואתו.

מדריך למשפץ המבולבל

המדריך מתאר בעיות שעלולות לצוץ במהלך השיפוצים, לאיזה בורות אתה עלול ליפול , איך להיזהר מהם ולהגיע לתוצאה עליה אתה חולם. הוא מתאר את תהליך השיפוצים, איך לבחור אדריכלית טובה ומה לדרוש ממנה, איך לשלוט על התקציב, ואיך לקבל תוצאה שאוהבים….

מה היה לנו עד עכשיו?
טרנדים

מאמרים פופולריים אחרונים

הסיכון בהזמנת מנעולן מחיפה שלא מוסמך

פוסט זה בבלוג מדגיש את הסכנות והסיכונים הפוטנציאליים הכרוכים בהעסקת מנעולן לא מוסמך בחיפה. מסיכון בטחון הבית שלך ועד הפסדים כספיים אפשריים, ההשלכות של החלטה

מהם שירותי תרגום?

שירותי תרגום ממלאים תפקיד מכריע בפירוק מחסומי שפה והם מקלים על תקשורת חלקה בין אנשים, עסקים, חברות, ארגונים ועוד. בכתבה הבאה, בסוגים שונים של תרגומים,

מה זה בדיקת חדירה?

בעידן שבו העולם הדיגיטלי מתפתח ללא הרף, הצורך באמצעי אבטחת סייבר חזקים מעולם לא היה חשוב יותר. בין הכלים והפרקטיקות הרבות המשמשים לאבטחת סייבר, בדיקות

שאלות פופולאריות על עבודות סמינריון

צריכים בקרוב להגיש עבודת סמינריון? הכתבה שלנו היא בדיוק בשבילכם.בכתבה, יוצגו שאלות נפוצות בכל הקשור לעבודות סמינריון. הכתבה נעשתה בשיתוף עם חברה המספקת שירותי כתיבה,