התקנת טלויזיה מהתקרה – האם זה אפשרי וכמה זה עולה?

לפני התקנת טלוויזיה, שקול את עלות הסתרת הרכיבים והחיווט. אם אתה רוצה להסתיר חוטים בקיר, עלות התקנת טלוויזיה בעלת מסך שטוח עולה באופן דרמטי. עלות התאמת הטלוויזיה והסתרת החוטים בקיר יכולה להיות עד $ 1,000 או יותר.

אחת העלויות של התאמת טלוויזיה

היא סוג הסוגר שנבחר לנתק אותו. תושבת הטלוויזיה החסכונית ביותר היא התקן הקבוע הסטנדרטי המאפשר לטלוויזיה לשבת שטוח על הקיר. האופן שבו אתה רוצה לבצע את החיווט בעיצוב התקנת הקיר שלך קובע היכן אתה מתקין שקעים וחיבורי כבלים.

כדי להרכיב טלוויזיה, אתה צריך סוגר שיחזיק את הטלוויזיה שלך על הקיר. סוגריים מיוחדים מבטיחים שהטלוויזיה לא תפגע בקיר או תיפול מהסוגר. סוגר טלוויזיה משמש לחיבור הטלוויזיה לקיר כך שלא תיפול לרצפה.

חבר את אחד הסוגריים לרמקול (כולל הברגים) והרכב את סוגר הקיר בפטיש או ברז בעזרת מסמר תמונה זעיר. כאשר אתה מרים את הטלוויזיה, שני הסוגריים מחוברים לצלחת הקיר ונעולים. תלה את סוגר הקיר להשלמת התושבת והצמד את הטלוויזיה.

בחירת סוגר קיר לטלוויזיה שלך יכולה להיות קשה מכיוון שיש הרבה סוגים וגדלים שניתן להשתמש בהם

אז המשך לוודא כי נעשה שימוש בחלקים הנכונים. רוב הטלוויזיות בעלות מסך שטוח מיועדות לטלוויזיות המותקנות על הקיר, לכן הקפד לרכוש את שלך לפני שאתה קונה מכשיר. תלויים לקיר לטלוויזיה ולירי תקרה זמינים בעיצובים שונים כדי לענות על צרכים שונים.

העלויות משתנות, אך רוב האנשים ישלמו בין $ 150 ל- $ 600 עבור הרכבה בעלת מסך שטוח, כולל עלויות התקנה והרכבה. מתקינים מקצועיים גובים בממוצע בין 100 ל -300 דולר עבור התקנת טלוויזיה, לא כולל מחיר סוגריים ואביזרים מיוחדים אחרים.
כדי לראות מידע על התקנת טלויזיה מהתקרה – האם זה אפשרי וכמה זה עולה? וסוגי מסכי הטלוויזיה המתקדמים נא להעיף מבט ב- nashuaflightsimulator.com

עלות התקנת הטלוויזיה בעלת מסך שטוח יכולה להיות תלויה בכמה גורמים

גורם העלות העיקרי הוא אם אתה שוכר איש עסקים או חברת התקנת טלוויזיה. אם כל מה שאתה צריך הוא טלוויזיה בסיסית המותקנת על הקיר, ללא חיווט, שקעי חשמל נוספים או מערכת סראונד, חובב עשה זאת בעצמך יחייב אותך בין 160 $ ל -340 $, עם ממוצע של 290 $.

התקנה מקצועית יכולה לעלות בין $ 150 ל- $ 350

בתוספת עלות הסוגר עצמו. עם זאת, אם יש לך טלוויזיה גדולה יותר או התקנה מורכבת יותר, עלויות העבודה עלולות לעלות משמעותית. עבור הר קיר לטלוויזיה הדורש יותר עבודה, אתה יכול לשלם בין 470 $ ל 600 $.

אם אתה סקרן לגבי המחיר הממוצע של טלויזיה או כמה תשלם

כדי להתקין את הטלוויזיה שלך, התשובה לא פשוטה. ישנם גורמים רבים המשפיעים על מחיר הרכבה לטלוויזיה, כולל גודל הטלוויזיה. המחיר הסופי להתקנת הטלוויזיה תלוי במגוון גורמים, כולל גודל הטלוויזיה שלכם, היכן תרצו שתתלה אותה, איזה סוג סוגר תרצו להשתמש ובאילו שירותים נוספים תרצו להוסיף.

הרכבה של טלוויזיה בעלת מסך שטוח אפשרית כאשר לחדר בביתך יש קיר מוצק וקשיח שיכול לתמוך במשקל המכשיר

מגורים בחלל סגור, או בחדר בו הברכיים שלך מונחות על הקירות, עלולים לגרום למאתגר למצוא מקום לטלוויזיה בעלת מסך שטוח. ניתן לחבר את הטלוויזיה לעוגן או להצמיד אותה לקורות תקרה או לברגי קיר.

הרכבת טלוויזיה בעלת מסך שטוח על הקיר היא אחת מהפעילויות שמעט מאוד ידוע עליהן, אך שיכולה לחסוך הרבה כסף.

כמה זמן לוקח להתקין טלוויזיה בעלת מסך שטוח תלוי אם בעל הבית רוצה להתקין תכונות נוספות

אך משך הפרויקט הבסיסי הוא בין שעה וחצי לשעתיים. התקנת סוגר קיר הטלוויזיה עולה כ -290 דולר ארה"ב. לפרויקטים פשוטים עם מיקוד של 47474 ו -6 פריטים, עלות התקנת סוגר קיר מתחילה מ- $ 154 עד $ 244 לפריט.

כחלק מחבילת התקנת הטלוויזיה שלך

סוכני חנונים יכולים לחבר את הטלוויזיה שלך לקיר למראה אלגנטי ומודרני. ההתקנה היא סוגר בעל תנועה מלאה, שכפי שמוצג להלן מותקן בקופסת הרכבה על הקיר. סוגר זה מיועד להתקנות קיר או תקרה של כיסאות טלוויזיה ויש לו סוגריים הניתנים והזזים אופציונליים כמו גם סוגריים נייחים מסורתיים.

זה הופך סוגר מסוג זה לאידיאלי להתקנת טלוויזיה בזווית לתקרה

כמו למשל חדר דו קומתי עם גובה ברך נמוך. אם אתה צריך להשאיר את הטלוויזיה שלך על הקיר מסיבות שטח כמה שיותר קרוב, הר שטוח (הידוע גם כקבוע קבוע) הוא האפשרות הטובה ביותר. טלוויזיות גדולות יותר יכולות להקשות על ההתאמה, לכן כלול מפתח ברגים משושה עם רוב הוראות ההתקנה וערכת כפתורי VMPL50A-B1 לחיבור הטלוויזיה לצלחת קיר.

במקרים מסוימים, שוק אלקטרוניקה גדול יספק את המסך השטוח החדש שלך ויעלה אותו לקיר. זה יכול להיות יקר יותר משכירת אומן או עצמך, אך לרוב זו הדרך הקלה ביותר להתקין מוצר חדש.

מה היה לנו עד עכשיו?
טרנדים

מאמרים פופולריים אחרונים

הסיכון בהזמנת מנעולן מחיפה שלא מוסמך

פוסט זה בבלוג מדגיש את הסכנות והסיכונים הפוטנציאליים הכרוכים בהעסקת מנעולן לא מוסמך בחיפה. מסיכון בטחון הבית שלך ועד הפסדים כספיים אפשריים, ההשלכות של החלטה

מהם שירותי תרגום?

שירותי תרגום ממלאים תפקיד מכריע בפירוק מחסומי שפה והם מקלים על תקשורת חלקה בין אנשים, עסקים, חברות, ארגונים ועוד. בכתבה הבאה, בסוגים שונים של תרגומים,