כמה עולה החלפת צילינדר ברכב?

כמה עולה החלפת צילינדר ברכב

אמנם זה ישתנה ממיקום למיקום, אבל זה אמור לתת לך מושג גס על כמה אתה יכול לצפות לשלם עבור המותג, הדגם והגודל של הרכב שלך. המותג והדגם של הרכבים שלך יקבעו את רוב פיזור העלויות הזה, שכן הם קובעים את עלות החלקים הדרושים. עלות החלפת צילינדר ראשי תלויה ברכב בו אתה נוהג ובמוסכניק / סוחר בו אתה משתמש.

העלות הממוצעת של החלפת צילינדר הראשי של הבלם משתנה מאוד

נעה בין $450 ל-$800 או יותר, תלוי במותג ובדגם. עלות החלפת הצילינדר הראשי של רוב הרכבים המסורתיים היא בין 251 ל-587 דולר. אם צילינדר המנעול הראשי שלך נכשל, העלות הממוצעת של החלפת צילינדר היא בין 300-500 ש"ח. העלות הממוצעת של צילינדר גלגל מפעל היא כ-80 דולר (למכונית יש ארבע אפשרויות בלימה שונות). עלות חלקי חילוף היא כ-8$.

עלות העבודה הכוללת תהיה בסביבות 200 $ עם חלקים מקוריים וכ- $ 150 עם חלקי שוק אחר

לפיכך, החלפת צילינדר גלגל תדרוש עלות קטנה נוספת של עבודת בלמים, ולא כ-1.5 שעות בעת החלפתו בעצמך. כאמור, עבודה עם צילינדר גלגל כרוכה בהסרת רפידות הבלמים, כך שהדבר נעשה לרוב כעלות לחלקים נוספים ללא תוספת עבודה. כדאי להוסיף שלעיתים קרובות ניתן לבנות מחדש צילינדרים של גלגלים, אם כי חלקים ועלויות העבודה בדרך כלל זהות להחלפה.

בדוק עם המכונאי שלך עבור חלקים נוספים שיש לשקול להחלפה ולהתאים את התקציב

אם לא נוח לך לעשות את התיקונים האלה בעצמך, קח את הרכב למנעולן אמין כמו חברת מנעולן ברגע. אנו מאמינים שבטיחות צריכה להיות בראש סדר העדיפויות שלך עם עלויות תחזוקה אוטומטיות ואנו ממליצים בחום שהתיקונים הללו יבוצעו על ידי איש מקצוע. ראשית, אתה תמיד יכול לקחת את המכונית שלך למכונאי כדי לבדוק ולתקן את צילינדר ההצתה.

למרות שעלות החלפת צילינדר הצתה נמוכה בכל הנוגע לתיקוני רכב

ישנם אנשים שלא רוצים לשלם על התקנת צילינדר הצתה חדש. אתה תפעל כדי לתקן אותו ותשלם כל עלות של החלפת צילינדר ההצתה רק כדי להחזיר את המכונית שלך לכביש. אם תבחר שלא להחליף את צילינדר ההצתה התקול, לא תוכל לנהוג כלל. אבל אם לרכב שלך יש קילומטראז' גבוה, או אם אתה לא עושה שום דבר כדי לטפל בצילינדר ההצתה, ייתכן שתצטרך להחליף אותו במוקדם או במאוחר.

אם אתם מתכננים להמשיך ולנהוג בעתיד, אז בהחלט נגיד שעלות החלפת צילינדר ההצתה שווה את המחיר שאתם משלמים עבורו. זה יעזור לכם להיפטר מהמכונית שאינכם צריכים ולמנוע את עלות החלפת צילינדר ההצתה.

ידיעת ערכם של הרכבים, כמה השקעתם בהם (וכמה לאחרונה) ואיזו תחזוקה אתם רואים באופק יתנו לכם תמונת מצב לשקול אם כדאי לכם להשקיע בהחלפת מנוע.

עם זאת

מדובר בעבודה שדורשת ניסיון רב בתיקון רכב, אחרת אתה יכול להחמיר את המצב. בדרך כלל עבודה זו נעשית בשילוב עם עבודות בלימה אחרות, ולפעמים צילינדר הגלגל נתפס כתוספת קטנה עבור בלימה משולבת. אם יש נזילות בצילינדר הבלם, זה כמעט תמיד אומר שצריך להחליף את החלק לחלוטין. אם חלקים אחרים של מערכת הבלמים כגון צילינדרים, קליפרים ו/או צינורות נחשבים במצב גרוע או מלוכלכים, יהיה צורך להחליף חלקים אלה גם במהלך התיקון.

אם צילינדר בלם חדש מותקן בצורה לא נכונה

זה עלול לגרום לתקלה בבלמים, מה שעלול ליצור תנאי נהיגה מסוכנים מאוד. עבודה עם כל מערכת הבלימה שלך ברכב שלך, אם אטמי הצילינדר הראשי מתחילים להתבלות ו/או החלק פשוט נכשל עם הזמן, תרצה לתקן את הבעיה בהקדם האפשרי, שכן זה יכול להוביל לחומרה או אפילו קטלנית ההשלכות על הכביש כמו הבלמים לא יפעלו כמו שצריך. ודא שרפידות הבלמים תקינות לפני בדיקת הצילינדר הראשי. אם הצילינדר הראשי שלך מתבלה, סביר להניח שהאטמים מבפנים ומבחוץ יתחילו לדלוף.

ברגע שזה קורה

ראשי הצילינדר יתחילו מיד להישבר, גם אם המכונית חדשה. אם המכונית שלך מתחממת יתר על המידה, ייתכן שיהיה צורך להחליף את אטם ראש הצילינדר ולבדוק אם יש סדקים. המוסכניק שלך יוכל לתת את ההמלצה הטובה ביותר האם להחליף את ראשי הצילינדר.

מכאן שתיקון או החלפה של שני ראשי צילינדר הם כמובן יקרים יותר מהחלפת ראש צילינדר אחד. תיקון ראש בסגנון V מבטיח יותר כסף מסיבה אחרת. לדוגמה, עלות תיקון ראש צילינדר בשורה תהיה נמוכה מזו של מנוע בצורת V.

מכונית ישנה או יוקרתית עם ראש ברזל יכולה לעלות בסביבות 1,000 דולר מכיוון שראש ברזל יקר יותר ודורש יותר שעות עבודה

תיקון ראש צילינדר סדוק יכול לעלות בסביבות 500 דולר, כולל 200 עד 300 דולר עבור חלקים ו-90 עד 100 דולר לשעה בלידה. עלות תיקון צילינדר שבור תלויה בדגם המכונית. העלות המינימלית שאתה יכול לצפות היא 500 $, אבל עם עלויות חלקים ועלויות עבודה, היא יכולה בקלות להגיע ל- 1,000 $.

זה אומר שהעלות הכוללת האופיינית

כולל חלקים ועבודה, היא בין 100 ל-$550. עלות העבודה מוערכת בין 83 ל-106 דולר, ומחיר החלקים נע בין 117 ל-153 דולר. העלות הממוצעת של כל חלק בצילינדר מנעול ההצתה היא כ-50-250 דולר ארה"ב, אך העלות עשויה לנוע בין 10 דולר ל-700 דולר ארה"ב ומעלה, תלוי במותג ודגם הרכב, והחלקים הם מינוריים. (לא על ידי יצרן הרכב) ייצור) או OEM (מיוצר על ידי יצרן הרכב).

ניתן להחליף את צילינדר ההצתה על ידי מנעולן

סוכנות רכב, חנות תיקונים עצמאית או רשתות מוסכים כגון פפ בויז [3] או סירס [4]. אם המכונית שלך מצוידת בהתקנים נגד גניבה (נפוץ במכוניות חדשות), ניסיון להסיר את הצילינדר ו/או מתג ההצתה ללא כלים מתאימים עלול לגרום נזק לרכב. מכונאי מציג הדגמת וידאו [2] של החלפת צילינדר נעילת ההצתה ביונדאי אלנטרה GT שנת 2003.

בדרך כלל

צילינדר מנעול הצתה פגום יגרום למספר תסמינים שיכולים להתריע בפני הנהג על בעיה אפשרית. הסימן הראשון הפשוט ביותר שאתה יכול להבחין בו הוא כאשר נורית אזהרת הבלמים נדלקת בלוח המחוונים. בנוסף לתחושת קופצנות, הבלמים יכולים לרדת במהירות לרצפה בעת הפעלת לחץ, ואם אתה מבחין בסימפטום זה, זה יכול להצביע על כך שהבוכנות בתוך הצילינדר הראשי, כאמור לעיל, אינן מסוגלות לייצר מספיק לחץ עבור רכב. להגיע לנקודה.

מה היה לנו עד עכשיו?
טרנדים

מאמרים פופולריים אחרונים

הסיכון בהזמנת מנעולן מחיפה שלא מוסמך

פוסט זה בבלוג מדגיש את הסכנות והסיכונים הפוטנציאליים הכרוכים בהעסקת מנעולן לא מוסמך בחיפה. מסיכון בטחון הבית שלך ועד הפסדים כספיים אפשריים, ההשלכות של החלטה

מהם שירותי תרגום?

שירותי תרגום ממלאים תפקיד מכריע בפירוק מחסומי שפה והם מקלים על תקשורת חלקה בין אנשים, עסקים, חברות, ארגונים ועוד. בכתבה הבאה, בסוגים שונים של תרגומים,