כמה עולה פורץ דלתות

חבילת הבית החכם כוללת את כל חבילת ה-Secure, בתוספת מנעול חכם, תקע חכם ויכולת לחמש ולנטרל מרחוק את המערכת באמצעות אפליקציית ADT Control. בנוסף לפריטים שהוזכרו לעיל, אפשרות ה-11 חלקים כוללת שני חיישני דלת/חלון נוספים עבור עלות חומרה והתקנה כוללת החל מ-$1149 או $19.15 לחודש למשך 60 חודשים. בנוסף לפריטים שהוזכרו, אפשרות תשעת החלקים כוללת שני חיישני דלת/חלון נוספים עבור כל עלויות החומרה וההתקנה החל מ-$1,019 או $16.98 לחודש למשך 60 חודשים.

עלות החומרה וההתקנה של הגרסה הראשית של חבילת תוכנה זו

היא 599 דולר ארה"ב או 9.98 דולר אמריקאי לחודש, לתקופה של 60 חודשים, ועלות הניטור היא 45.99 דולר אמריקאי לחודש. מערכת אבטחת הבית מגנה על דלתות וחלונות. העלות נעה בין 250 ל-700 דולר ארה"ב, בתוספת תשלום חודשי. דלתות מסך הן בדרך כלל הרבה יותר זולות, ונעות בין 50 ל-600 דולר. דלתות משוריינות בהתאמה אישית עשויות להיות יקרות ועשויות להיות יקרות לפחות פי שניים מדלתות רגילות, בהתאם לצרכי הדלת והיצרן.

דלתות מותקנות עם מסך אבטחה יעלו בין $150 ל-$350

ודלת אבטחה מותקנת תהיה בממוצע בין $525 ל-$1,200. דלת ממוגנת עולה בין 150 ל-275 דולר, תלוי בגודל, סגנון וחומר הדלתות. בממוצע, תשלמו 975 דולר עבור דלת אבטחה חיצונית סטנדרטית מפלדה הניתנת לנעילה, כולל כל החלקים והעבודה. בתחתית טווח העלויות, אתה יכול לצפות לשלם 250 $ כדי להתקין דלת אבטחה מפיברגלס.

עבור העלות הכוללת של דלת אבטחה

התקנה ומנעולים, בעלי בתים מוציאים כ-600 דולר בקצה הנמוך, 1,400 דולר בממוצע ומקסימום 4,600 דולר. המחיר הממוצע לדלתות כניסה עם הגנה מפני נזקים ברחבי הארץ נע בין 525$ ל-1200$. העלות הממוצעת של דלתות אבטחה צרפתיות נעה בין 500$ ל-1,100$. עלות התקנת דלת משוריין עבור רבים, עיצוב הכניסה האידיאלי כולל דלת משוריין.

התקנה עצמית של דלת בטחון עלות פריט עלות ציוד אבטחה 25-100$ מסגרת חדשה (במידת הצורך) 70-100$ מקדחים וביטים 50-150$ מערכת נעילה 200-600$ מביאה 300-3000$ בעל הבית עם ניסיון בעיבוד עץ יכול להגדיר את מודל האבטחה עצמו, אם כי היצרנים מתנגדים לכך.

עלות התקנת דלת משוריין התקנת דלת משוריין היא חלק מהיקף העבודה הנדרש. בעלי בתים צריכים לצפות להוציא בין 500 ל-2,000 דולר על כל עבודות התקנת קשת גלים, עם עלות ממוצעת של 900 דולר לכל עבודה.

אולי תרצה לחסוך בעלויות

אבל אם אתה גר באזור עם שיעורי פשיעה גבוהים, התקנת בר בטיחות עשויה להיות בחירה חכמה. התקנת מערכת אבטחה לבית לא רק תגן עליכם מפני פריצות, היא גם תוריד את עלות הביטוח ואף תעלה את ערך הבית. על ידי הוספת רשתות בטיחות לחלונות ולדלתות האבטחה שלך, אתה יכול להיות בטוח שהרכוש שלך יהיה בטוח מכל חדירה. סורגי חלונות פשוטים, טכנולוגיים וזולים יחסית הם אסטרטגיית אבטחה ביתית יעילה מאוד.

נתיכים לדלת מורכבים בדרך כלל מלוח; מעין דלת רשת מול הדלת החיצונית שלך. זה מוסיף אמצעי בטיחות נוסף לפני שאתה הולך לדלת המעניק לך גישה אל החלק הפנימי. אם אתם מחפשים פתרון פשוט, שקול דלת אחת תלויה מראש שתפשט את תהליך ההתקנה.

החיסרון היחיד של דלתות אבטחה שנתלו מראש שיש לקחת בחשבון

הוא שהן יכולות להיות יקרות יותר בשל החלקים הנוספים שמגיעים עם הרכישה. דלתות אבטחה מרוכבות ללא התקנה עולות בממוצע בין 1,375 ל-2,000 דולר. מצא מתקנים לדלתות אבטחה. דבר עם אנשי מקצוע. מחירי דלתות ביטחון לפי סוג. בנוסף למסך, ניתן להציג רכיבי אבטחה כאלמנטים מוצקים, סורגים או שערים. להלן מספר מידות נפוצות של דלתות משוריינות ועלויות ממוצעות ללא התקנה.

הגדל את בטיחות הבית שלך והפחית את הקסם עם דלתות מקולקציית פלטינום. Platinum Secure Screen הוא הטכנולוגיה העדכנית ביותר של דלתות עם כל התכונות שאתה מצפה מ-Larson®, כולל עיצוב מתוחכם ומודרני.
למידע מורחב אודות כמה עולה פורץ דלתות כדאי להעיף מבט ב- orlock.co.il

יצרני ברזל יצוק בהתאמה אישית יכולים לעלות עד 1,000 דולר ליחידה. עלות התקנת סורגי בטיחות לאורך מספר שנים נמוכה למדי בהשוואה לעלות החלפת חפצים שעלולים להיגנב בשוד בודד.

עלויות התקנת בר אבטחה לבית עבור חלונות קטנים

כולל מרתפים סטנדרטיים, ערכת עשה זאת בעצמך תעלה בין 100 $ ל- $ 200 ותימשך כשעה להתקנה (קצת יותר מבעבר, מעט פחות לאחר ההתקנה בוצע). כַּמָה). עבור חלונות קטנים יותר, כולל סוג הבסיס הסטנדרטי, ערכת עשה זאת בעצמך תעלה בין 100 ל-200 דולר, וההתקנה תארך כשעה (קצת יותר עבור הראשון, קצת פחות לאחר ביצוע).

העלות הממוצעת להתקנת משקוף חדש

היא 170$ לדלת הפנימית ו-255$ לדלת החיצונית. עלויות החלפת דלת אבטחה הסרה מרווח משימות 50$- 100$ החלפה 125-175$ תיקון / ליטוש ואביזרים 100-150$ סך הכל 275-425$. ממוצע לתיקון דלת רגיל. שיפוץ והתלייה של דלת חיצונית חדשה משוריין שיפוץ דלת חיצונית הוא היבט אחד של התקנת דלת חיצונית שיכול להגדיל את העלות הכוללת.

תמחור דלת עמידה בפני סערה אבטחת החדר משפיעה על הסכום שאתה משלם

כדי להבטיח את רמת האבטחה הגבוהה ביותר, מסך האבטחה Boss מותקן עם ברגים מיוחדים והוא מוסתר לחלוטין מגנבים פוטנציאליים. ההתקנה הפנימית מסבכת את העניינים עבור הגנבים: תחילה עליהם לעבור דרך החלון כדי להגיע לבר.

בעוד שהתקנת חלונות סריג בביתך יעילה מאוד בבלימת פשיעה

הם פועלים בצורה הטובה ביותר כאשר משתמשים בהם בשילוב עם מערכת אבטחה מפוקחת. בניגוד למעקות, מערכת האבטחה נועדה להגן עליך בשעת חירום על ידי פנייה אוטומטית למשטרה גם כאשר אינך בסביבה כדי להגיב. מצלמות טלוויזיה במעגל סגור יכולות להתריע אם יש תנועה בחצר או במרפסת, וחיישני דלת וחלון יתריעו אם מישהו נכנס או מנסה לפרוץ לביתך. חיישני דלת וחלון יכולים לעקוב אחר פתיחת דלת או חלון, וניתן לתכנת מנעולים חכמים לנעילה אוטומטית בזמן מסוים.

לבסוף

עליך גם לשמור את הדלת מהמוסך לבית נעולה ונעילה. וכשאתה יוצא מהבית, בדוק שוב את הדלתות והחלונות בקומת הקרקע כדי לוודא שכולם בטוחים. התקנת דלת כניסה אבטחה תלויה בכמות העבודה שאתה צריך לעשות. כדי לתת לך מדריך גס, התקנת Crimsafe pro Davcon Security Screens מזכירה שחלונות Crimsafe יכולים לעלות לך עד $450, דלתות Crimsafe יכולות לעלות לך $1,000, וגדרות Crimsafe לפטיו יכולות לעלות עד $7,000 (עם זאת זה יהיה מבוסס. על הגודל והצורות של הטרסות שלך).

מה היה לנו עד עכשיו?
טרנדים

מאמרים פופולריים אחרונים

הסיכון בהזמנת מנעולן מחיפה שלא מוסמך

פוסט זה בבלוג מדגיש את הסכנות והסיכונים הפוטנציאליים הכרוכים בהעסקת מנעולן לא מוסמך בחיפה. מסיכון בטחון הבית שלך ועד הפסדים כספיים אפשריים, ההשלכות של החלטה

מהם שירותי תרגום?

שירותי תרגום ממלאים תפקיד מכריע בפירוק מחסומי שפה והם מקלים על תקשורת חלקה בין אנשים, עסקים, חברות, ארגונים ועוד. בכתבה הבאה, בסוגים שונים של תרגומים,

מה זה בדיקת חדירה?

בעידן שבו העולם הדיגיטלי מתפתח ללא הרף, הצורך באמצעי אבטחת סייבר חזקים מעולם לא היה חשוב יותר. בין הכלים והפרקטיקות הרבות המשמשים לאבטחת סייבר, בדיקות

שאלות פופולאריות על עבודות סמינריון

צריכים בקרוב להגיש עבודת סמינריון? הכתבה שלנו היא בדיוק בשבילכם.בכתבה, יוצגו שאלות נפוצות בכל הקשור לעבודות סמינריון. הכתבה נעשתה בשיתוף עם חברה המספקת שירותי כתיבה,