כמה עולה שיניים תותבות בראשון לציון

שיניים תותבות בינוניות (ואיכותיות יותר) הן תותבות בחום שעלותן בדרך כלל בין 500 ל-1,500 דולר עבור שיניים תותבות, או 1,000 עד 3,000 דולר עבור סט שלם. בהתאם למספר השיניים שיש להסיר, העלות הכוללת של השגת תותבת יכולה להיות 1,500-20,000 דולר או יותר עבור סט שלם (עליון ותחתון). שיניים תותבות תרמוסיסטיות פרימיום יכולות לעלות בין 2,000 ל-4,000 דולר עבור שיניים תותבות, או בין 4,000 ל-8,000 דולר או יותר עבור סט שלם.

2 עד 6 שתלים דנטליים התומכים בלוחות תותבות נשלפים יכולים לנוע בין $3,500 ל-$30,000 או יותר

תלוי במספר וסוג השתלים (מיני שתלים זולים יותר), חומר משקם (במקרים מסוימים, לוחית התיקון יכולה להיות מותאם לשתלים) וכל הליכים נחוצים אחרים. תותבות מלאות בטווח בינוני עולות בדרך כלל בין 1,000 ל-3,000 דולר, בעוד שחלקים בודדים עולים בין 500 ל-1,500 דולר. שיניים תותבות זולות נעות בין 300 ל-500 דולר לסט, בעוד שסט שלם של תותבות עליונות ותחתונות עשוי לעלות בין 600 ל-1,000 דולר. תותבות אקריליות זולות יותר משיני חרסינה; תותבות מלאות (או מלאות) יקרות יותר מתותבות חלקיות; ותותבות נשלפות טרומיות הן הרבה יותר זולות מאשר תותבות עליונות ותחתונות המותאמות כהלכה.

תותבת מלאה זולה עולה בין 600 ל-1200 דולר עבור קבוצה של שיניים עליונות ותחתונות

בעלי ביטוח שיניים יכולים לצפות לשלם בין 250 ל-2,000 דולר עבור שיניים תותבות, או 500 עד 4,000 דולר עבור סט שלם. העלות של תותבות נשלפות שלמות נעה בין $2,000 ל-$20,000 לקשת; בהתאם לחומר ולפי ההזמנה האישית.

העלות תלויה במספר השיניים שהוסרו

בין אם מדובר בתותבת מיידית או בתותבת לאותו יום. העלות של תותבת חלקית הניתנת להסרה נעה בין 400 דולר ל-1,800 דולר ארה"ב לקשת שיניים; זה תלוי במספר השיניים, בסוג החומר המשמש ובמיקום השיניים למעלה/מעלה או למטה/למטה. עלות החלפת תותבות מלאות או חלקיות תלויה במספר גורמים, לרבות ההוצאות הרפואיות שלך, האזור בו אתה גר, סוג התותבות שאתה צריך ואיכות החומרים בהם נעשה שימוש.

קוראי CostHelper מדווחים שהם משלמים בין 2,000 ל-18,000 דולר עבור סט שלם של תותבות נשלפות

כולל עקירות והכנות אחרות, בעלות ממוצעת של 9,063 דולר. תותבת בסיסית עולה 300 עד 500 דולר עבור רובד, או 600 עד 1000 דולר עבור סט מלא של שיניים עליונות ותחתונות. לפני שניתן לענוד את סט התותבות השלם, יש להסיר את כל השיניים שנותרו בקשת.

עם זאת

גורמים רבים ושונים יכולים להשפיע אם המחיר של התותב שלך הוא מעל או מתחת למחיר הממוצע הזה. כמו בכל סוג אחר של טיפול שיניים, עלות השיניים התותבות עשויה להשתנות ממשרד שיניים למשרד. תותבות חלקיות נשלפות מתחילות ב-300-500 דולר ובממוצע בסביבות 700-1800 דולר, כאשר מחירי הזהב עשויים להיות 2000-4000 דולר או יותר (לעומת אקריליק או מתכות אחרות).

ברפואת שיניים במיטבה

עלות התותבת תלויה בסוג החומר, במיקום השיניים החסרות ובגורמים רבים נוספים, כמו האם אתה רוצה שהתותב יהיה ניתן להסרה או נתמך בשתל. התותבות המשתלמות ביותר כיום הן אלו המיוצרות באמצעות שיניים תותבות מפלסטיק מסורתיות, אך תותבות קוסמטיות חרסינה אפילו יקרות יותר עולות בדרך כלל פחות מהשתלות שיניים. הם עולים קצת יותר בגלל תוספת של סט של $400 עד $1200 של תותבות מלאות זמניות. רוב חברות ביטוח השיניים רואות בתותבות כפרוצדורה חשובה ומכסות 50% מהעלות.

כן

כדאי לעבור רפואת שיניים גריאטרית כמערכת שלמה של שיניים, בין אם טבעיות או מזויפות יכולות לעשות הבדל עצום באופן שבו אתה מדבר, מחייך ואוכל. תלוי באיזה חלק של המדינה אתה נמצא ויוקר המחיה באזור, הממוצע הארצי עבור תותב הוא בסביבות 1,300 $.

שיניים תותבות שלמות הן סט שלם של שיניים חלופיות המשמשות לעתים קרובות במקום השיניים הטבעיות של המטופל

תקציר ללא ביטוח, שיניים תותבות נעות בין $300 (תותבות זולות) ל-$8,000 (תותבות מותאמות אישית פרימיום). שיניים תותבות שלמות – נקראות גם תותבות מלאות או תותבות רגילות, סט תותבות שלם מתאים ביותר למטופלים שאין להם את כל השיניים. שיניים תותבות בטווח מחירים זה מותאמות לרוב באופן אינדיבידואלי לחלוטין בהתאם לצרכי המטופל.

שיניים תותבות זולות אלו נוטות להירפא בקור

מה שהופך אותן לזמניות עקב שימוש בחומרים נחותים. תותבות מיוצבות ונתמכות בשתל יקרות יותר מצלחות מסורתיות מכיוון שהן דורשות עלויות נוספות והנחת שתלים. תותבות מלאות מכסות את כל הקשת, ומחליפות את כל השיניים העליונות או התחתונות בתותבת. תותבת עליונה מיידית עלתה 1,200 דולר עם "תוכנית ההנחה" של Advanced Dental שעלתה 50 דולר עבור תוכנית משפחתית לשנה.

עם תוכנית חיסכון דנטלית

אתה יכול לצפות לשלם רק 625 $ עבור תותבת מלאה מעולה. סוג חומר התותבות בשימוש: שיניים תותבות מפורצלן יקרות יותר מכיוון שהן נראות טבעיות, עמידות ומחזיקות מעמד זמן רב יותר. סוג התותבת ושיטת הצמדתה: תותבות מושתלות בניתוח יקרות יותר מתותבות קונבנציונליות. שיניים תותבות, הידועות גם בשם שיניים מלאכותיות, הן תותבות נשלפות המחוברות למבנה תומך שניתן להסיר מהפה בכל עת.

אם תותבות נחוצות מבחינה רפואית

הביטוח עשוי לשלם 15% -50% מהעלות (עד למגבלה השנתית של התוכנית, אם רלוונטי). שיניים תותבות הן בדרך כלל הדרך הזולה ביותר להחליף שיניים חסרות. השקעה בשיניים היא נכס נקי ולעיתים השקעה זו מגיעה בצורה של שיניים תותבות.

שיניים תותבות בראשון לציון

למידע נוסף על כמה עולה שיניים תותבות בראשון לציון יש לגשת לאתר totavotlior.co.il

מה היה לנו עד עכשיו?
טרנדים

מאמרים פופולריים אחרונים

הסיכון בהזמנת מנעולן מחיפה שלא מוסמך

פוסט זה בבלוג מדגיש את הסכנות והסיכונים הפוטנציאליים הכרוכים בהעסקת מנעולן לא מוסמך בחיפה. מסיכון בטחון הבית שלך ועד הפסדים כספיים אפשריים, ההשלכות של החלטה

מהם שירותי תרגום?

שירותי תרגום ממלאים תפקיד מכריע בפירוק מחסומי שפה והם מקלים על תקשורת חלקה בין אנשים, עסקים, חברות, ארגונים ועוד. בכתבה הבאה, בסוגים שונים של תרגומים,