מי הם מודדים מורשים ומקצועיים?

מי הם מודדים מורשים ומקצועיים

המידע אינו מפה רשומה רשמית ואינו סקירה כללית ואינו מיועד לשמש ככזה. אם אתה מוצא אי התאמות, פנה למרכז המיפוי לישראל. נתונים טכניים עבור סמנים אלו זמינים בתוכנית מדידות קרקע.

קבוצה של נקודות שנמדדו במדויק

היא עמוד השדרה של מערכת ה-Georeferencing הלאומית, המבטיחה עקביות בין סוגים שונים של מפות. מדידה גיאודטית קובעת את המיקום המדויק של נקודות קבועות על פני כדור הארץ, תוך התחשבות בצורתו, בגודלו ובעקמומיותו של כדור הארץ.

כאשר השטח או המרחק המעורבים כל כך גדולים עד שמדידה מסורתית או מישורית אינה יכולה להשיג את הדיוק הנדרש

נעשה שימוש בטכניקות מדידה. נכון לעכשיו, סקרים גיאודטיים מבוצעים באמצעות לוויינים המקיפים 12,500 קילומטרים מפני כדור הארץ. מודדים מורשים משתמשים בתצפיות לווייניות, מערכות ניווט גלובליות לווייני (GNSS), טווחי מסבים ואור (LIDAR), או מקורות קשורים למדידת שטחים נרחבים של פני כדור הארץ. מודדים מורשים משתמשים בטכנולוגיה בעלת דיוק גבוה (כולל תצפיות אוויריות ולווייניות) כדי למדוד שטחים נרחבים של פני כדור הארץ.

מודדים משתמשים בטכנולוגיה מתוחכמת

כדי למדוד במדויק את פני כדור הארץ עבור מפות ופרויקטי בנייה. מודדים משתמשים במכשירי GPS כף יד ובמערכות אוטומטיות הידועות כתחנות כוללות רובוטיות כדי לאסוף מידע חיוני על השטח שהם חוקרים. הם משתמשים בציוד מדידה שונה בהתאם לסוג הסקר. בעת ביצוע מדידות בשטח, מודדים משתמשים במערכת המיקום הגלובלית (GPS), מערכת לוויינית הקובעת ציוני דרך ברמת דיוק גבוהה.

מודדים מהנדסים אזרחיים

המשתמשים בתחנה כוללת, GPS, סורקי תלת מימד ונתונים אחרים לאיסוף נתונים משתמשים בתוכנת ניהול קרקע כדי לשפר את היעילות, הדיוק והפרודוקטיביות. למרות שאולי אינך זקוק לסקרים מורכבים, כדאי לזכור שלמדידות יש תפקיד חיוני בחברה שלנו.

הצוות שלנו משתמש בשילוב של מערכות מיקום גלובליות (GPS)

חישת קרקע וטכנולוגיית מרחק לייזר לטווח ארוך כדי לאתר את הקואורדינטות של האובייקטים המדאיגים ביותר שלך. מודדי Geopros השלימו את תהליך ה-PACS וה-SACS הקפדני עשרות פעמים במהלך העשור האחרון, ועמדו בדרישות הדיוק המחמירות של ה-FAA וה-NGS בזמן וביעילות. תקנים שולטים דיוק, נתוני סקרים, מונומנטליזציה של גבולות ותחזוקה של רשתות גאודטיות. מונומנטים קבועים של בקרה גיאודטית מותקנות על מנת לספק עמדות שליטה אופקיות ואנכיות מדויקות לרישום עבודות גיאודטיות וקרטוגרפיות באזור נתון.

המודד מתחיל עם נקודות הבקרה הישנות או המיקומים הידועים ומציב רשת של נקודות בקרה המכסה את אזור המדידה

המודד משתמש באנטנה הניידת כדי למדוד את הנקודות הנדרשות למדידה. זה יוצר רשת הפניה או בקרה, והמודד יכול להשתמש בכל נקודה כדי לקבוע את מיקומה בתחילת סקר חדש. סקרים מסוג זה מתאימים לאזורים גדולים ותורים ארוכים לבירור המיקום המדויק של נקודות מפתח על מנת לבסס שליטה לסקרים אחרים.

בעבר מערכי נתונים של סקרים

קבעו את הקואורדינטות של נקודות באמצעות כלי סקר קרקע למדידת המרחק בין נקודות. בעבר, מודדים יכלו להשתמש רק במכשירים קרקעיים מסורתיים כדי לבצע מדידות. עם זאת, הופעתן של טכנולוגיות כגון GPS שינתה מהותית את אופן פעולתן כיום (וגם שיפרה מאוד את הדיוק).

בעוד שסקרי נדל"ן קונבנציונליים או סקרי בנייה מקדימים עשויים שלא לדרוש מדידה

לעיתים קרובות נדרש מדידה ומיפוי של מסות קרקע גדולות מאוד. בעוד שמשימות ספציפיות עשויות להשתנות, רבים קובעים את הכיוון של חלקות אדמה, כולל מיקום, גבולות, גודל וצורה, באמצעות תאודוליטים, ציוד למדידת מרחק אלקטרוני, ציוד מיקום לווייני, מידע קרקעי או ציוד מדידה אחר. חלק מהמודדים אחראים גם לחישוב המיקום האופקי והאנכי המדויק של נקודות על פני כדור הארץ. חובות של מומחה גיאודזיה. נתח נתוני סקר או סקר כדי להבטיח שהם עומדים במפרטי הפרויקט או בתקני ניהול הקרקע.

נתח נתונים תפעוליים

כדי להעריך פעולות, תהליכים או מוצרים. ערוך סקרים כדי לאתר מיקומים מדויקים, למדוד נקודות, גבהים, קווים, אזורים, נפחים, קווי מתאר או מאפיינים אחרים של פני כדור הארץ. חשב את הקואורדינטות האופקיות והאנכיות של רשתות הבקרה באמצעות פילוס ישיר או טכניקות מדידה אחרות כגון טריאנגולציה, טרילטרציה ומעבר כדי לקבוע את המאפיינים של פני כדור הארץ.

אם מתרחשות שגיאות במהלך קציר שדה או מפרטי סקר טכניים לא מתקיימים

בקש נתוני סקר נוספים. הפיצו את נתוני הסקר שנאספו לממשלה או לקהילה. השתמש בתיאודוליט, ציוד מטווח אלקטרוני, ציוד מיקום לווייני, מערכת מידע גיאוגרפי gis או ציוד מדידה אחר כדי לקבוע את כיוון המגרש, כולל מיקום, גבול, גודל וצורה. לחץ כאן לקורות החיים הפופולריים של סקר משאבים של משתמשים חדשים בקהילה מתאר את השימוש בתצפית לוויינית, מערכת ניווט גלובלית לוויינית (GNSS), נושא ומרחק אור (LIDAR) או קשורים מקורות למדידת כדור הארץ שטח גדול על פני השטח.

מודדים מעריכים את איכות נתוני הסקר מדי שבוע או חודשי

כדי לקבוע את הצורך בנתוני סקר נוספים עבור הנדסה, בנייה או פרויקטים אחרים. מודדים בודקים מדי יום את הנכונות המתמטית של נתוני הסקר החדשים שנאספו. הסקר הגיאודטי הלאומי הוא חטיבה של המינהל הלאומי לאוקיאנוס ואטמוספירה עם התמקדות בניהול יבשתי, חישה מרחוק, נתוני מערכת ניווט לוויינית גלובלית, גיאודזיה ועוד.

במדידות גיאודטית, קימור כדור הארץ נלקח בחשבון בעת חישוב רמות נמוכות, זוויות, מסבים ומרחקים. בסקרים גיאודטיים המכסים שטחים עצומים של השטח, יש צורך לקחת בחשבון גם את עקמומיות כדור הארץ.

מחקרים רבים אינם מחשבים מיקומים על פני כדור הארץ, אלא מודדים את המיקומים היחסיים של עצמים. רק סקר על ידי מודד מוסמך יכול לייצג במדויק את המאפיינים הפיזיים של הנכס.

ובמקרה זה אנו משתמשים ברבים מהתבליטים המקוריים ככלי הכוונת המצפן העיקרי שלנו. המיקומים האסטרונומיים המדויקים למעקב היו קשים לצפייה וחישוב, ולכן הם נטו לשמש בסיס למדידות רבות אחרות.

כפי שתואר על ידי ההיסטוריון ג'ון נובל ווילפורד

מגדל בילבי שימש למדידות בקרה אופקיות (מדידה של קווי רוחב ואורך) ואיפשר למודדים לראות גבעות, עצים ומכשולים אחרים, ובכך הפך את המדידות שלהם למדוייקות יותר. המגדל הפנימי נושא מכשירי מדידה מדויקים, בעוד המגדל החיצוני תומך במודדים לבצע מדידות. מגדלים אלו מעולם לא חוברו, ולכן הרטט של אחד מהם לא יפריע לחישובי ההקלה.

בעת פיתוח מערכת בקרת הקרטוגרפיה

כמו גם מערכת בקרת פיתוח שדות התעופה בכללותה, הוחלט להשתמש ביישור המסלול הראשי הזה כבסיס. לאחר מכן, למטרות סקר מקומי, נלקח ה"צפוני" של המרידיאן המרכזי. לפיכך, אנו רואים את ההיגיון של אימוץ מערכת רשת למטרות חישה מקומיות.

הקריירה הארוכה שלו והתקדמותו בטכנולוגיית מדידה, במיוחד בהקבלה של 39 מעלות, מבטיחות את היושרה והדיוק של מערכת ההתייחסות הלאומית למרחב (NSRP) של רשת הטריאנגולציה הראשונה של ארה"ב.

מה היה לנו עד עכשיו?
טרנדים

מאמרים פופולריים אחרונים

הסיכון בהזמנת מנעולן מחיפה שלא מוסמך

פוסט זה בבלוג מדגיש את הסכנות והסיכונים הפוטנציאליים הכרוכים בהעסקת מנעולן לא מוסמך בחיפה. מסיכון בטחון הבית שלך ועד הפסדים כספיים אפשריים, ההשלכות של החלטה

מהם שירותי תרגום?

שירותי תרגום ממלאים תפקיד מכריע בפירוק מחסומי שפה והם מקלים על תקשורת חלקה בין אנשים, עסקים, חברות, ארגונים ועוד. בכתבה הבאה, בסוגים שונים של תרגומים,