מלחמת העולם השלישית

בתקופת המלחמה הקרה (1947–1991), תוארו מספר אירועים צבאיים כקרובים דיים על מנת לעורר מלחמת עולם שלישית. עד פרוץ מלחמת העולם השנייה (1939-1945), האמינו שמלחמת העולם הראשונה (1914-1918) היא "מלחמה לסיום כל המלחמות", שכן האמינו שלעולם לא תקום עוד מדינה. קונפליקט עולמי בסדר גודל כזה. ההחזקה והשימוש בנשק גרעיני היו כל כך חדשים, שבסוף מלחמת העולם השנייה, מנהיגי בריטניה עדיין חשבו על מלחמות קונבנציונליות, ופיתחו אסטרטגיה לבלימת ברית המועצות בציפייה לסכסוך נוסף שניתן לכנותו מלחמת העולם השלישית. במובן של לוחמה קונבנציונלית.

התוכנית של נאט"ו למלחמת העולם השלישית כללה הגנה על מדינות בעלות הברית שלא היו להן נשק גרעיני

בתוכניות המבצעיות של נאט"ו למלחמת העולם השלישית, בעלות ברית של נאט"ו ללא נשק גרעיני משלהן השתמשו בנשק גרעיני שסופק על ידי ארה"ב כחלק מתוכנית המלחמה הכוללת של נאט"ו בהנהגת מפקד בעלות הברית העליון של נאט"ו.

מאז

אף מדינה לא השתמשה בנשק גרעיני נגד אויב כפי שעשתה אמריקה במהלך מלחמת העולם השנייה, למרות שבמקרים מסוימים (כגון משבר הטילים בקובה) מדינה הגיעה לסף מלחמה גרעינית אמיתית. . ב"יום הבאר", הסיבה לנרטיב היא פרוץ מלחמה גרעינית (כנראה בין ארה"ב לרוסיה המתאוששת). כנראה הקשורים למלחמה זו הם החורפים הגרעיניים הרבים שאומרים שכדור הארץ ראה על כדור הארץ במאה ה-21 בעניין של זמן.

הסכסוך הביא לאסון גרעיני, רצח עם וטרור אקולוגי. זה היה סכסוך הרסני שנמשך שנים, עם שני סבבי לחימה לאחר רגיעה קצרה ועשרות אלפי נפגעים צבאיים ואזרחיים.

יהיה מעניין לדעת מה או.בריאן נחשב יותר "גס רוח" ממלחמה גרעינית שהביאה לשש מאות מיליון הרוגים

פעולותיו של קולונל גרין במהלך המלחמה תוארו לעתים קרובות כ"רצח עם" ובוגדנות. ייתכן שגרין היה זה שהניע את המלחמה, שכן Wild Curtain תיאר את גרין על כך שהוא "מנהל" מלחמת רצח עם בתחילת המאה ה-21. ב"צדק", ארצ'ר מדבר על אלף שנים של סכסוך אנושי ושלוש מלחמות העולם שלו בפרט, ואומר שדורות שלמים כמעט נמחקו.

חלק מהמידע הזה

כמו תחילת המלחמה וסיבותיה השורשיות, נלקח ממסך הארכיון ההיסטורי ב"בראי, בחושך, חלק ב'". בעולם התכנון הצבאי של היום, קשה לדמיין רעיון מסוכן יותר מהרעיון של מלחמה גרעינית "מוגבלת". קשה לדמיין רעיון מסוכן יותר ממלחמה גרעינית "מוגבלת", דוקטרינת הגרעין הרוסית לפיה כל מנהיג אמריקאי, שלא לדבר על מנהיגי הגרעין הצרפתים והבריטים, יבחר באחרונה מבין שלוש האפשרויות הללו.

רבים מאמינים שלעולם לא נראה מלחמה קרקעית בקנה מידה גדול באירופה

וגם לא עימות ישיר בין נאט"ו לרוסיה, מכיוון שהיא עלולה להסלים בקרוב לסכסוך גרעיני. עם זאת, בכירי ממשל מערביים, דיפלומטים ואנליסטים צבאיים מודים בסכנה החמורה שארצות הברית ובעלות ברית אחרות של נאט"ו עלולות להיגרר למלחמה כמעט בכל עת ובכל נסיבות. ביל אקמן מזהיר שמלחמת העולם השלישית "ייתכן שכבר החלה" כאשר רוסיה פולשת לאוקראינה.

כאשר העיתונאי אלפרד ורנר שאל אותו באיזה סוג של כלי נשק הפיזיקאי אלברט איינשטיין חשב שניתן להשתמש בהם

כדי להילחם במלחמת העולם השלישית, איינשטיין הזהיר: "אני לא יודע לגבי השלישית איזה סוג של כלי נשק תהיה מלחמת עולם להילחם, אבל במלחמת עולם רביעית הם היו נלחמים עם מקלות". …וסלעים. "לפני המלחמה, בשנת 1968, כאשר קפטן שנעקר בזמן ג'יימס טי קירק ניסה לחשוב אם עליו לסמוך על גארי סבן שיפסיק את הנשק הגרעיני, הזהיר סבן את קירק שאם הוא לא יאפשר לסבן להפסיק את הגרעין נשק, אז יתחילו מס' שלוש מלחמות עולם.—- נראה שרוב ההיסטוריונים חושבים שמלחמת העולם השלישית חייבת להיות בהכרח "מלחמת עולם שבה נלחמו הכוחות הגדולים של מדינות רבות" [57] ומלחמה שבה "רוב האומות הגדולות בעולם כולו משתתפות." אפילו כמות קטנה של לחימה עשויה להביא שלום במקרה של מלחמה, מכיוון שאף אחד לא רוצה מלחמה בין מעצמות גדולות.

מה היה לנו עד עכשיו?
טרנדים

מאמרים פופולריים אחרונים

הסיכון בהזמנת מנעולן מחיפה שלא מוסמך

פוסט זה בבלוג מדגיש את הסכנות והסיכונים הפוטנציאליים הכרוכים בהעסקת מנעולן לא מוסמך בחיפה. מסיכון בטחון הבית שלך ועד הפסדים כספיים אפשריים, ההשלכות של החלטה

מהם שירותי תרגום?

שירותי תרגום ממלאים תפקיד מכריע בפירוק מחסומי שפה והם מקלים על תקשורת חלקה בין אנשים, עסקים, חברות, ארגונים ועוד. בכתבה הבאה, בסוגים שונים של תרגומים,