צמחי מים לבריכה

אם אתה רוצה להשתמש בו כדי להשקות את הצמחים שלך, ישנן מספר דרכים שבהן תוכל להפחית את כמות הכלור במי הבריכה שלך. עם זאת, רמות כלור גבוהות יותר במי הבריכה עלולות לפגוע קשות בצמחים. עם זאת, חלק מהצמחים מושפעים מכלור כשהם מושקים מהבריכה. עשבי תיבול הם בדרך כלל עמידים מאוד ויכולים לסנן כלור מזיק באופן סלקטיבי במי הבריכה.

צמחים כמו ראש חץ או anacharas (elodea) צרורים וטבולים בבריכה באזורים עם תנועת מים

ניתן לשתול צמחים כמו כדור הבדולח וג'ני זוחל כדי לעשות את דרכם במורד מפל, ואת הלוטוס ניתן לשתול בעציצים רדודים במים רדודים בבריכה הטבעית שלך. אנשים רבים בונים בריכות דקורטיביות ליופי ולמגוון של צמחי מים שניתן לגדל ואינם מכילים דגים כלל. למרבה המזל, ישנם צמחים שגדלים היטב ליד בריכות שחייה ואנשים יכולים להשתמש בהם לגינון.
למידע נוסף בתחום של צמחי מים לבריכה עליך לבקר באתר tanganyikafish.co.il

אם במקרה אתה גר במקום שבו בריכה חיצונית

היא דרך חיים, אתה מודע לבלגן שכמה צמחים שכנים יכולים ליצור. הבריכה עלולה להשפיע על מצב הקרקע והאטמוספירה בסביבתה הקרובה, ולגרום להיחלשות ולמוות של חלק מהצמחים. צמחים עמידים לבצורת למרות שבריכה עשויה להתמלא במים, אין זה אומר שלא יכולה להתרחש בצורת באזורים שמסביב.

כל בעיה בגינון הבריכה נובעת מעודף מים

לא כלור או תכולת מלח. בנוסף לסכנה של הרעלת כלור, שחרור של אלפי ליטרים של מי בריכה בו-זמנית עלול למנוע מעצים חמצן או לפגוע בשורשיהם, ולהפוך אותם לפגיעים יותר למחלות הנישאות בקרקע. כמו כן, אם הצמחים מושקים במי בריכה המכילים הרבה כלור, הם יתחילו להשיל יותר עלים מהרגיל.

אם העץ שלך מראה תסמינים של נזק למי בריכה עם כלור, השקה את האזור במים נקיים ללא כלור כדי להמיס את הכלור ולפזר אותו מהאדמה. אם אתה חושב שמי הבריכה הורגים לאט את הצמחים שלך, התקן סרט ניקוז היקפי והשליך אותו לשפכים מאושר.

יש להזרים מים כל הזמן

כדי ששורשי הצמחים ינקו את הבריכה. אזור הרחצה מופרד בדרך כלל מצמחי מים שהם המסנן הביולוגי שלכם, מפל יעזור לאוורור, ורחפן יקלוט כל פסולת גדולה שעלולה ליפול למים. ריסוס מים מהבריכה צריך להיעשות בבוקר או מאוחר בערב על מנת שהצמח יוכל לספוג לחות וחומרי הזנה.

אני יודע שהרעיון

הוא לנקז את הבריכה, אבל אם הגינה שלך לא מכילה בדרך כלל 5,000 ליטר מים בכל פעם, אתה יכול להאריך את התהליך כדי לתת לצמחים זמן לספוג את המים. עכשיו זכור שצמחים, עצים, שיחים וצמחי ירקות לא אוהבים לשחות, אז השקה אותם כמו שהיית עושה עם צינור רגיל.

צמחי מים עמידים כמו חבצלות מים ואירוס מים חורפים על ידי חיתוך הצמיחה והנחת עציצים בבריכה מתחת לקו הכפור

צמחים כמו חבצלות מים, קנים, לוטוס ורקפות נשארים בעציצים וטבולים בבריכה לעומק המתאים. צמחים רטובים וחופים נושאים תמיד מפלס מים משתנה; אם מפלס המים יורד, השורשים צומחים לקראתו, ואזור החוף נשאר לח בגלל נימיות. כמו כן, הגבעולים הרכים והבשרניים של צמחים מתחת למים אינם יוצאים בדרך כלל מהמים.

צמחים תת-מימיים

צמחים תת-מימיים משתרשים בתומכים או בעציצים מתחת לפני המים. גדרות עציצים מורכבות לרוב מרשת פלסטיק קשיחה המחוברת למיכל צמחים ומורחבת אל פני המים. צמחים צפים. צמחים צפים אינם מחוברים לתחתית גוף מים ועשויים להיות עלים צפים קטנים כגון עשב ברווז או עלים בקוטר גדול כגון יקינתון מים.

ניתן להשתמש בצמחים הגדלים באזורי חוף עם עלים אפורים

מתבגרים או עוריים עמידים לערפל מלח. תמר, דקל מלך, צמח ירקן, היביסקוס, קלנצ'ו ויסמין כוכב הם כמה דוגמאות לצמחים עמידים במלח שניתן להשתמש בהם ליד בריכת מי מלח. בין אם תשתלו אותם באדמה מסביב לבריכה או מגדלים אותם במיכלים, תוכלו להוסיף שורה של צמחים לצד הבריכה.

ככל הנראה הבריכה תהיה ממוקמת בשמש מלאה במקום בו יש חשיפה מסוימת

ומכיוון שהם יהיו ערפולים כבדים, הימנע מצמחים המעדיפים תנאים יבשים. הצמחים מסביב לבריכה חייבים להיות מסוגלים לעמוד בהחזרה החזקה של האור מהמים. כדי ליצור סביבת טיפול יעילה במים, ביוטופ ממליצה שהבריכה תהיה לפחות 30 מ"ר (כ-322 רגל רבוע). עציצים לצד הבריכה דורשים השקיה נוספת, שכן מיכלים נוטים להתייבש מהר יותר מערוגות פרחים.

על ידי שמירת לפחות 50 אחוז משטח הבריכה שלך לצמחי מים רדודים בקצה אחד או בטבעת בצדדים, אתה מבטל את הצורך בכלור ומסננים ומשאבות יקרות. לסיכום האמור לעיל, נניח שניתן להשתמש במי הבריכה לטיפול בצמחים לאחר שינוי תכולת הכלור בה.

פחות ידידותיים לסביבה מחצץ ואבן

מערכות אלו עדיין יכולות להפחית את צריכת הכימיקלים והאנרגיה על ידי שימוש במערכות סינון מבוססות צמחים ולא במסננים מכניים וכלור לטיהור מי הבריכה. בריכות טבעיות משתמשות בחצץ ובחימר במקום בבטון או בפיברגלס, ומשתמשות בצמחי מים במקום כימיקלים מזיקים ומערכות סינון מכניות מורכבות.

התקנה בבריכות טבעיות (NSP)

היא לא רק נעימה, אלא גם משחקת תפקיד חשוב במאזן האקולוגי של המים. צמחי מים לא רק מקשטים את הבריכה הדקורטיבית, אלא גם מסננים וסופגים יעילים של חומרים מזינים. צמחים מחמצנים את הבריכה, תומכים בחיידקים מועילים שצורכים פסולת ואורגניזמים שעלולים להזיק, ומספקים בית גידול לצפרדעים, שפיריות וחיי מים אחרים.

מכיוון שכאשר הצמחים הללו מייצרים חומרי הזנה עבור אורגניזמים אחרים במים

מחזור האנרגיה של הקהילה החיידקית ממשיך. בואו לגלות כיצד שילובים אלה של צמחי מים פועלים יחד כדי לייצר את המים הטהורים והטבעיים ביותר האפשריים. במקום להסתמך על כימיקלים כדי לשמור על ניקיון המים, בריכות הסלע כוללות גינות מים עם צמחים המסננים ומטהרים את המים באופן טבעי.

מי הבריכה מכילים כימיקלים

במיוחד כלור, שעלולים לפגוע בעצים ובצמחים בעיצוב נוף כאשר המים מתנקזים ומציפים את האזור. אם הרעילות של הכלור במים נמוכה יותר, חומרים מזינים אלו עשויים להועיל לצמחים. עם זאת, זה יכול להאט את תהליך חילופי הגזים בין הצמחים והסביבה.

מחוץ למחסום הנימים של ה-NSP, כיסי צמחייה יכולים להיווצר באמצעות צמחים שלא רק מקיימים אינטראקציה טובה עם הבריכה, אלא גם מבצעים את המשימה של שימור עלים ושאר פסולת נושבת רוח.

מה היה לנו עד עכשיו?
טרנדים

מאמרים פופולריים אחרונים

הסיכון בהזמנת מנעולן מחיפה שלא מוסמך

פוסט זה בבלוג מדגיש את הסכנות והסיכונים הפוטנציאליים הכרוכים בהעסקת מנעולן לא מוסמך בחיפה. מסיכון בטחון הבית שלך ועד הפסדים כספיים אפשריים, ההשלכות של החלטה

מהם שירותי תרגום?

שירותי תרגום ממלאים תפקיד מכריע בפירוק מחסומי שפה והם מקלים על תקשורת חלקה בין אנשים, עסקים, חברות, ארגונים ועוד. בכתבה הבאה, בסוגים שונים של תרגומים,