שיפוצניק תל אביב

האדריכלית הישראלית מאיה שיינברגר השלימה לאחרונה את הפנטהאוז הזה בתל אביב עבור אישה בת 30 ובתה. לאחר שהתגורר מספר שנים בירושלים, הלקוח עבר לתל אביב בניסיון לשפץ בית חדש עם אור טבעי, צבע ומרחב.

הדירה נמצאת בקומה העליונה של בית שנבנה לפני כמעט 20 שנה

הוא מורכב משתי קומות (143 מ"ר. משולב), רוב חדרי המגורים ממוקמים בקומת הקרקע, בעוד שבקומה העליונה פינת עבודה, חדר רחצה נוסף ומרפסת גג גדולה לתוספת של 100 מ"ר – —- דירת 70 מ"ר (בערך 753 רגל רבוע) שוכנת בבניין משנות ה-30 הדומה לחרטום המעוגל של ספינה, שופצה ושופצה על ידי מעצבת הפנים מעיין זוסמן והאדריכל אמיר נבון, שרצו לשמר את ההיסטוריה שלהם. בציידו בנגיעות…

קיר המרפסת הפנימית נהרס, ולסלון נוסף חלל חדש. במסגרת פרויקט השיפוץ נהרסו הקירות ופתחו גישה לשטחים ציבוריים. בנוסף, המטבח בחדר הקטן בצד השני של הדירה הפך לחדר ילדים.

לפני השיפוץ חדר השירותים לאורחים היה קטן מדי, ולכן המעצב החליט להרחיב אותו. חלל קיר חדר השינה ברמת הארון נועד להשתלב בחדר ולתקן את הקיר הלבן. לכל הדירה, למעט חדרי הרחצה, נבחר לרבד בגוון עץ טבעי.

כתוצאה מכך לדירה הישנה יש כניסה וחלוקה לקומות. לפני השיפוץ אפשר היה לתאר את האקוסטיקה של האולם במילה אחת כ"יבשה", והמושבים לקהל נראו רחוקים מבחינה אקוסטית מהבמה.
לעוד מידע בתחום של שיפוצניק תל אביב יש לבדוק כאן: dscpr770.co.il

בשנת 2001 בוצע שיפוץ גדול בעלות של 15 מיליון דולר. כמעט שליש מהארגון מחדש מומן על ידי קרן נדב של ליאוניד נבזלין הרוסי-ישראלי, טייקון נפט לשעבר.

התרומה הנדיבה תאפשר שיפוץ מאסיבי של הביתן, שיקבל את שמו של אייל עופר לאמנויות. לאחר השיפוץ יתקיימו בביתן תערוכות מרכזיות של אמנים בינלאומיים ומקומיים עכשוויים, שיהפכו לאבן שואבת לקהל רחב יותר.

המרכז ההיסטורי של מרכז העיר תל אביב

הוא ביתם של למעלה מ-4,000 מבנים ואתרים היסטוריים הרשומים על ידי אונסק"ו, כולל המבנים האקלקטיים האייקוניים של העיר, מבני הבאוהאוס וסגנונות בינלאומיים. משדרות רוטשילד ועד לים התיכון שוכנת אחת האדמות היקרות בישראל והיא ביתה של קהילה בינלאומית ממוצא צפון אמריקאי ואירופאי.

בתי מגורים אלו ממוקמים ב"אזור הזהב" של קו חוף הים התיכון של תל אביב ויש להם בניין מגורים בן 28 קומות

ממוקם בעיר הנמל העתיקה יפו, בית מגורים זה הוא החלק העתיק ביותר של תל אביב-יפו, המשקיף על הים התיכון, לדעתנו, הוא פסגה המגניבה של העיר. אנחנו אוהבים איך דירת הדופלקס הזו בולטת ומתמזגת עם קיר החוף של בניין האבן בן 300 השנים הזה.

בניין דירות משנות ה-50 הממוקם בתל אביב, ישראל כולל 67 מ"ר (721 רגל מרובע) של שטח מגורים שחולק לחלל קטן שדרש אור טבעי. הדירה ממוקמת בבית פלורנטיני ישן, כאשר הבעיה העיקרית היא החלוקה לשתי קומות בגובה כולל של 5.8 מטר.

יש עוד חללים ציבוריים בקומה הראשונה: סלון, חדר אוכל, מטבח, סלון וחדר רחצה. דלת שחורה מובילה לחלל המשותף של הדירה הכולל את המטבח, הסלון ופינת האוכל. עם השנים הוא הפך למגורים, כך שהאתר כמפעל הפך לדירה.

מעצב הפנים ניצן הורוביץ ידע שהפרויקט הזה יהיה הרפתקה ייחודית ובוודאי מאתגרת

במקביל להתמודדות עם הבעיות ה"רגילות" של בלאי, צפיפות וחיסכון באנרגיה, פרויקט שיפוץ רחב היקף בונה מחדש מערכת יחסים חדשה בין המרחב הציבורי לבניין כדי ליצור קישור ישיר בין העיר לבית העירייה שלה. עבודות השיפוץ מכוונות להחזיר את הביתן לקדמותו כאחד המבנים המשמעותיים בתל אביב, תוך שיפור תשתיות התערוכה, לרבות תאורה, מיזוג אוויר, מתקני תערוכות ותיירות, שישפרו את איכות השירות למבקרים. . כך, הביתן יהפוך לצד שלישי מרגש של פיאצה דלה תרבות העמוסה.

הפרויקט כולל התקנת מערכת אלומיניום עם תריסים אלקטרוניים נסתרים שיחשיכו את המשטח המזוגג

לשיפוצים אין כל קשר לסוגיית העברת השגרירות, והשיפוצים תוכננו במסגרת ממשל אובמה כחלק מפרויקט שיפוץ השגרירות של משרד החוץ. בעוד הממשל האמריקני החדש דן בצעדים מקדימים להעברת שגרירותו לירושלים, החלו שיפוצים גדולים בחוף הנוכחי של תל אביב.

פעם תוכנן לשפץ את אודיטוריום מאן

אך מאמצים אלו הופסקו כאשר אונסק"ו הכריזה על מרכז תל אביב, כולל אודיטוריום מאן, אתר מורשת עולמית בשנת 2003. לאחר שנים של דעיכה והזנחה, עיריית תל אביב הכריזה על תחרות אדריכלים לשיפוץ והרחבת בית עיריית תל אביב יפו. משרדנו זכה בתחרות והעבודה הסתיימה בשיתוף פעולה מלא ומבורך של האדריכל המקורי של הבניין מר מנחם כהן. הדבר הראשון שמשך את תשומת ליבנו הוא המראה החיצוני של פרויקט השיפוץ טיפו949 של האדריכלים רז מלמד ועומר דנן.

במטרה להציע לאורחים אינפוזיה של תפאורה חדשה ואמנותית

סגנונות תאורה, חללי ציבור ומקומות עבודה, קרלטון תל אביב הזמין את הסטודיו לעיצוב פנים ירון טל לבצע שיפוץ רענן ורענן בעוד תל אביב ממשיכה להיות אחת מהמקומות בעולם. יעדי החופשה האטרקטיביים ביותר. … גם נסיעות פנאי וגם נסיעות עסקים. אנו גאים להכריז על אחד מהעדכונים הבודדים שביצענו לנכסים נבחרים ברשת מלונות פרימה שלנו.

סאסאקי קיבל את ההזדמנות לתכנן שיפוץ ידידותי לסביבה כאשר פנה אליו ממנכ"ל אמות נדל"ן בתל אביב

ישראל. הבוקר הודיעה העיר תל אביב-יפו כי תקצה 100 מיליון שקל במהלך 10 השנים הקרובות לשיפוץ 1,000 דירות בשנה. ההטבות כוללות מענק בסך 5,000 ₪ לדייר ומענק בסך 10,000 ₪ לפרויקט דירות משותפות.

מה היה לנו עד עכשיו?
טרנדים

מאמרים פופולריים אחרונים

הסיכון בהזמנת מנעולן מחיפה שלא מוסמך

פוסט זה בבלוג מדגיש את הסכנות והסיכונים הפוטנציאליים הכרוכים בהעסקת מנעולן לא מוסמך בחיפה. מסיכון בטחון הבית שלך ועד הפסדים כספיים אפשריים, ההשלכות של החלטה

מהם שירותי תרגום?

שירותי תרגום ממלאים תפקיד מכריע בפירוק מחסומי שפה והם מקלים על תקשורת חלקה בין אנשים, עסקים, חברות, ארגונים ועוד. בכתבה הבאה, בסוגים שונים של תרגומים,