שמיכה מחממת לחורף

כמו כן, נסקור כיצד שמיכות פוך מחממות אותך, כמה שמיכות פוך כדאי שיהיו לך על המיטה, האם שמיכות פוך משוקלות מחממות אותך או לא ועוד. מציאת שמיכה העשויה מאחד החומרים הללו היא מקום מצוין להתחיל בו. ישנן אפשרויות רבות בכל הנוגע לקניית שמיכה, ובחירה קפדנית יכולה להיות קריטית מבחינת נוחות וחמימות. להלן שלושה טיפים לבחירת שמיכת החורף הטובה ביותר למיטה שלך.

השמיכות החמות הטובות ביותר קלות לשטיפה ועשויות מחומר שהופך אותן לנוחות בהתאם לעונה

Iave קיבץ רשימה של מיטב שמיכות פוך חמות באמזון, משמיכות ועד אפשרויות מצעים. כשמזג האוויר הופך גרוע והשלג יתחיל לרדת, כולנו נחפש בקרוב את השמיכה הטובה ביותר לחורף. בין אם אתם מחפשים שמיכה נוספת ללילות החורף הקפואים במיוחד, או שמיכה קלילה אך חמימה להתכרבל בה בזמן קריאת ספר טוב, שמיכה חמה יכולה להביא הרבה נוחות.

למרות שבדרך כלל מספיקות שמיכות פוך

נפוץ שאנשים משתמשים בשמיכות פוך ושמיכות פוך בחורף, במיוחד כשקשה לשמור על הטמפרטורה בתוך הבית. החמימות והרכות של שמיכת החורף הצמר יעזרו לך להירדם ויגרמו לך לישון נוח יותר בלילה הקר. שמיכות צמר חמות מגיעות בעובי ערימה ובגבהים שונים. אתה יכול להשתמש בכל אחת משמיכות החורף החמות שלנו כדי ללכוד ולשמור על טמפרטורת גוף יקרה, אבל אנחנו יכולים לספק את שמיכת ה-Suple Touch החדש המעוצבת, כעת במשקל 14 אונקיות או 400 גרם למטר מרובע. אם במקרה ישנתם בחוץ בחורף הזה, אחד היתרונות של שמיכות חורף חמות מצמר (על שמיכות צמר) הוא שהן יכולות להתייבש בקלות אם הן נרטבות. גם בתנאי לחות, תכונות הבידוד התרמי של הצמר הופכות אותו לבחירה מצוינת לתנאי חוץ קרים, ומכיוון שהצמר קל במשקל וקל לאחסון ואחסון, צמר הוא בחירה מצוינת לשמירה על חום בחורף גם כאשר ישנים בחוץ. בנוסף, כדי לשים שמיכת צמר חמה, שקלו לשים שמיכת צמר על המזרון ומתחת לסדינים.

שמיכת עור כבש

היא בחירה חמה מאוד מכיוון שהיא עור או עור עם סיבי צמר וצמר שלמים. שמיכות צמר נושמות, שומרות על אוויר חם, מפזרות אבק ולכלוך, עמידות בפני מזג אוויר, לא אלרגניות, ומספקות מגוון אפשרויות קלות יותר להסתגלות לטמפרטורות גבוהות יותר. עם התכונות התרמיות המדהימות של הצמר וביצועים יוצאי דופן בכל התנאים, שמיכות צמר מספיקות כדי לחמם אותך בחורף הקר. בין אם תבחרו בשמיכת עור כבש או שמיכת מרינו קלת משקל, כל צורה של צמר יכולה לחמם אתכם.

מאז צמר נושם

שומר אותך חם בחורף וקריר בקיץ, אתה לא תתחמם יתר על המידה עם צמר וסרבלים, חומרים טבעיים מעט טובים יותר עבור שמיכה מאשר סינתטיים. שמיכת צמר מרגישה לעתים קרובות יותר חמימה משמיכת צמר כשהיא מונחת על הכתפיים או מונחת על מיטה. עם זאת, מכיוון ששמיכת צמר שומרת על חום אפילו בצורה יעילה יותר, היא תתפקד טוב יותר משמיכת צמר לחום. כן, שמיכות צמר של שרפה יכולות לספק הרבה חום מכיוון שהן מבודדות טובות.

אתה יכול לקנות שמיכות דקות ועבות עם בטנת צמר לבידוד תרמי איכותי

ואתה לא צריך לדאוג שהן ישרטו את העור שלך מכיוון שתהליך הייצור הופך אותו לחומר רך וחלק למדי. בנוסף להיותה רכה באופן ניכר, שמיכת פוך זו עשויה ממיקרופייבר פוליאסטר עמיד בפני דהייה בחמישה גדלים ו-31 צבעים. השמיכה עצמה שוקלת 4 קילו ותחמם אותך גם אם תיירטב, מה שהופך אותה לחלום של נופשים. זה נראה זוהר בכיסא שלך, אבל מספק חום אופטימלי בלילות קרים וניתן לכביסה במכונה.

אני אוהב שמיכות רכות

וקשה לי למצוא אחת שהיא רכה, גדולה מספיק, מספיק חמה, מתאימה למשקל, ולא שווה הון. שמיכה מסוגננת שנראית נהדר על הספה שלך עדיפה אפילו כשהיא חמימה ופונקציונלית. Cozy Weave Throw מאת Crate & Barrel זה סוודר חם בצורת שמיכה. עם התכונות שלא יסולא בפז וללא תחרות של צמר, זה באמת החומר הטוב ביותר לשמיכת חורף חמימה.

צמר הוא אחד מחומרי השמיכה הכבדים והחמים ביותר שתוכלו לקנות. המעטפת החיצונית עשויה ממיקרופייבר, מה שהופך אותה לשמיכה תרמית קלת משקל ויעילה. מאפיינים אלה הופכים את הצמר לבחירה אידיאלית עבור שמיכות ושטיחים.

שמיכות משוקללות הן כבדות מאוד

ולכן הן מציעות אפשרות כיסוי נוחה לקירור למקרה שתתחממו יתר על המידה. בין אם אתם גרים בדירה בשיקגו או בעיר קצת יותר חמה, השמיכות האלה יהיו בשבילכם כל החורף. כשמזג האוויר מפחיד בחוץ, שום דבר לא מנצח שמיכה חמה ורכה להתכרבל בה.

להלן השמיכות הטובות ביותר להירגע במיטה או על הספה

שלושה מאנשי הצוות שלנו קנו שמיכות פוך בגדלים שונים ומצאו אותן חמימות ונעימות, במיוחד על מיטות הילדים שלהם (אחד משתמש בהן מתחת לשמיכות פוך בחורף במיין). יש אנשים שירגישו נוח יותר עם שמיכת חורף דקה וקלילה, בעוד שאחרים מוצאים שהמשקל והעובי הנוספים מרגיעים.

בעוד שגם צמר וגם צמר יכולים להיות די חמים

משקל הוא גורם אחד שיכול להשפיע על ההחלטה. אם אתם תוהים מדוע לא הזכרתי חומרים אחרים של שמיכה ארוגה, רק רציתי להשוות צמר וצמר (מאפיינים דומים מאוד). עוד אמרנו שלא כל השמיכות מהסוג הזה זהות ושרוב השמיכות הזולות יותר נוטות לשמירה מתחת לממוצע, הן מבחינת משקל והן מבחינת איכות המישוש (רכות).

ואם אתם מעדיפים שמיכת צמר חמה 100% טהור

בחירה זו היא אופציה פופולרית מאוד בצמר סקנדינבי, זמין בגוונים רכים של אפור או ירוק אזוב. שמיכת פליסה עבה וחמה שהיא בחירה טובה לחורף צפויה להיות חמה מדי לעונות אחרות. השמיכה חייבת ללכוד אוויר כדי לשמור על החום קרוב לגופך.
לעוד פרטים נוספים על שמיכה מחממת לחורף מומלץ לבדוק כאן: kingofpuh.co.il

אם אתם מחפשים שמיכות פוך שיכולות להתחמם מבלי לעלות במשקל, שמיכות פוך הן בחירה טובה. יש לו כמעט 10,000 ביקורות ודירוג של 4.6 כוכבים. מבקרים רבים אומרים שהוא רך ומגן עליך מפני הקור בימים ולילות קרים במיוחד, ושוכב על מיטתך בלילה.

פולאר פליס בעל תכונות מחממות דמויות צמר בשל שימור החום שלו

ויש לו גם את היכולת לסלק לחות מהגוף על ידי שמירת חום בכיסי האוויר הזעירים הרבים שלו. הפליסה הסינתטית הקוטבית המודרנית קרובה מאוד לחיקוי התכונות הטבעיות של הצמר וגם יעילה מאוד בשמירה על אוויר חם במקום.

מה היה לנו עד עכשיו?
טרנדים

מאמרים פופולריים אחרונים

הסיכון בהזמנת מנעולן מחיפה שלא מוסמך

פוסט זה בבלוג מדגיש את הסכנות והסיכונים הפוטנציאליים הכרוכים בהעסקת מנעולן לא מוסמך בחיפה. מסיכון בטחון הבית שלך ועד הפסדים כספיים אפשריים, ההשלכות של החלטה

מהם שירותי תרגום?

שירותי תרגום ממלאים תפקיד מכריע בפירוק מחסומי שפה והם מקלים על תקשורת חלקה בין אנשים, עסקים, חברות, ארגונים ועוד. בכתבה הבאה, בסוגים שונים של תרגומים,