תביעת ביטוח סיעודי

לפי מדד המחירים לשנת 2019, רווק בן 55 במצב בריאותי טוב שרכש כיסוי חדש צפוי לשלם בממוצע 2,050 דולר לשנה עבור פוליסה סיעודית, עם מאגר הטבות ראשוני של 164,000 דולר. האגודה האמריקאית לביטוח ארוך טווח. פוליסות סיעוד בדרך כלל משלמות הטבות בצורה של החזר, כלומר הן ישולמו לאחר קבלת טיפול מכוסה ו/או חישוב העלויות והגשת בקשה. על פי רוב הפוליסות, עליך לשלם עבור שירותי טיפול סיעודי מהכיס על פני תקופה של זמן (כגון 30, 60 או 90 יום) לפני שחברת הביטוח שלך תחזיר לך את עלויות הטיפול. בדומה להשתתפות עצמית בביטוח בריאות, לרוב מדובר בתקופה (ולא בסכום קבוע) שבמהלכה יש לשלם עבור הטיפול מכיסכם הפרטי לפני כניסת הכיסוי לתוקף.

במקום סכום השתתפות עצמית בדולר כמו פוליסת ביטוח של בעל בית

תקופת ההחרגה היא זמן השתתפות עצמית – פרק הזמן שחברת הביטוח שלך לא תשלם עבור הטיפול שלך. במהלך תקופת הפירוק, אתה אחראי לכל העלויות הכרוכות בטיפול שלך. הבנת תקופת ההחרגה היא קריטית כדי לקבוע מתי הפוליסה שלך תתחיל לכסות את עלות הטיפול.

לפני הוספת הטבות לפוליסה ישנה קיימת

עליך לבדוק עם סוכן הביטוח, החברה או יועץ המס שלך כדי לראות אם תאבד את סטטוס המס שקיבלת בעבר עבור פוליסות שנרכשו לפני 1 בינואר 1997. פוליסת LTCI והתחל לדרוש טיפול ברמה גבוהה יותר, לכן חשוב לאסוף תיעוד על מצבם ולהגיש תביעה בהקדם האפשרי.
למידע נוסף על תביעת ביטוח סיעודי ניתן להעיף מבט ב-

אבל חשוב מאוד שתקדישו זמן

כדי לוודא שההטבות משולמות. לכן הגשת התלונה מצריכה מעקב מתמיד על מנת לוודא שאנשי מקצוע רפואיים מספקים את התיעוד הדרוש, אותו יש להגיש מדי חודש. במילים אחרות, הסיוע חייב להתחיל עם הספק לפני שניתן להגיש תלונה ולעבד אותה. אם בעל הפוליסה אינו מנהל את התביעה באופן אישי, Bankers Life ידרוש תיעוד כלשהו לפני שניתן יהיה לשלם את ההטבות.

הצהרת ספק אם אתה מקבל כעת שירותי סיעוד

כל ספק של טיפול (למשל, מוסד סיעודי מוסמך, קהילת טיפול ביתי, חברת טיפול ביתי) יצטרך למלא ולחתום על טפסים אלה כדי לוודא שהם מצוידים לספק את השירותים המפורטים בתוכנית הטיפול. חשבוניות סיוע, כמו גם הערות סיוע ותיעוד נלווים, יצטרכו להגיש באופן שוטף לחברת הביטוח.

חברת הביטוח תצטרך לעיין בתיעוד הרפואי ואולי אף לשלוח ללקוח אחות או עובדת סוציאלית לפני אישור הבקשה

אם אתה זקוק לטיפול וברצונך להגיש תביעה, חברת הביטוח תבדוק את התיעוד הרפואי של הרופא שלך וייתכן שתשלח אחות להערכה. המבטח יבדוק את הצורך בטיפול בטלפון או באופן אישי.

כאשר אתה מתקשר למבטח שלך להגיש תביעה, הבהיר כי יש לך תיעוד רפואי. דוח הרופא חייב לשקף את סוג הטיפול הנדרש בפוליסה. בקש מהרופא או המתקן שלך לעיין בתיעוד הבקשה שלך ולהציע המלצות לזרז את אישור הבקשה שלך.

אם היתרונות של מדיניות ה-LTC שלך הם חלק בלתי נפרד מהיכולת שלך לשלם עבור שירותי תמיכה

זה לטובתך ולטובת הספקים לאשר את הבקשה שלך. כמו כן, עליך לצרף הוכחה לכך שאתה מגיש את בקשתך בזמן. אם אתה משתמש ב-USPS, אנא שלח את טופס הבקשה בדואר מאושר עם הוכחת קבלה נדרשת. אם לא תגיש את בקשתך בתוך המועד האחרון, סביר להניח שבקשתך תידחה.

באופן אידיאלי

תהליך אישור הבקשה ייקח 60-90 ימים, במהלכם הלקוח או בן המשפחה צריכים לפקח באופן קבוע על כל הצדדים. לאחר הגשת כל הטפסים והמסמכים הנדרשים לחברת הביטוח, רכז הטיפול או פקיד התביעות יתקשר לרוב למבוטח או לנציגו המשפטי לראיון טלפוני אודות המידע הנמסר. טופס זה אוכף את חוק הניידות והאחריות של ביטוח הבריאות (HIPAA) ומאפשר לחברת הביטוח לאסוף רשומות רפואיות כדי לטפל בתביעה של מבטח.

נוסח זה מחייב את המבוטח לעבור אשפוז, שהות בבית אבות או שניהם, בטרם ישולמו התביעות. חלק מהמבטחים עשויים להצהיר כי לא ישלמו הטבות עבור טיפול "אישי", כגון משק בית קל או סידורים שעל מטפל לבצע עבור המבוטח.

זו יכולה להוות בעיה לטיפול בבית

במיוחד אם המטפל אינו מזוהה בפוליסה כספק מוסמך. שימו לב שחלק מהמבטחים יתעקשו שהנכס יעמוד בקריטריונים הנוכחיים, גם אם הפוליסה שלכם לא אומרת זאת. ניתן לערער על החלטת המבטח מאחר והפוליסה אינה מכילה קריטריונים אלו בעת רכישת הפוליסה.

כדי למנוע דחיות, חשוב להבין מה הפוליסה שלך מכסה ומה המלכודות שעלולות לחסום תשלום תביעה. אי מתן תכנית שירות יגרום לרוב לדחיית בקשה, וכך גם תכנית מעוצבת בצורה גרועה.

אם אתה רוצה לגור בביתך זמן רב ככל האפשר וברצונך לסייע בהגנה על החיסכון הפנסיוני שלך

ייתכן שתהיה זכאי לפוליסת ביטוח סיעודי. בדרך כלל, Medicare אינו משלם את מלוא הטיפול, כולל טיפול הניתן בבתי אבות, בתי אבות או בבית. תשלום עבור סוגים אלה של עלויות בריאות עוזר לך לשלוט היכן אתה מקבל טיפול ועוזר להגן על החסכונות שלך. פוליסות ביטוח סיעודי נועדו לעזור לך לכסות את עלות הטיפול בעסק מסוג זה.

פוליסות ביטוח LTC נרכשות בדרך כלל בנפרד

אך ביטוח חיים עם עוזר רוכב אופניים לטווח ארוך הוא אפשרות נוספת שהולכת וגדלה (לפעמים הכיסוי שלהן פחות מחמיר מפוליסת LTC עצמאית) שבה יש לך אפשרות לקבל חיים תגמולי ביטוח למקרה מוות. (הנקרא Accelerated Death Benefita) כדי לשלם עבור עלויות טיפול לטווח ארוך כגון שכירת סייעת לטיפול בבית, טיפול במתקן סיעודי מיומן, מעונות יום למבוגרים או הוספיס. פוליסת ה-LTC היא לתקופות של אי כושר ארוכות מ-90 יום – הגשת תביעה על פחות תגרום לדחיית התביעה. למרבה הצער, הגשת בקשת LTCI יכולה להיות משימה קשה, ואם הבקשה לא הוגשה כהלכה, עשוי לקחת זמן מה עד שתאושר.

כדי להבטיח שתלונות LTCI יטופלו בצורה חלקה ומוצלחת, להלן ההוראות המוכחות של עשה ואל תעשה. להלן מספר טיפים כיצד לקבל הטבות בפוליסה וממה להימנע. כמו בכל סוג אחר של ביטוח, אתה משלם פרמיות עבור הטבות שאולי תוכל או לא תוכל להשתמש בהן בעתיד.

מה היה לנו עד עכשיו?
טרנדים

מאמרים פופולריים אחרונים

הסיכון בהזמנת מנעולן מחיפה שלא מוסמך

פוסט זה בבלוג מדגיש את הסכנות והסיכונים הפוטנציאליים הכרוכים בהעסקת מנעולן לא מוסמך בחיפה. מסיכון בטחון הבית שלך ועד הפסדים כספיים אפשריים, ההשלכות של החלטה

מהם שירותי תרגום?

שירותי תרגום ממלאים תפקיד מכריע בפירוק מחסומי שפה והם מקלים על תקשורת חלקה בין אנשים, עסקים, חברות, ארגונים ועוד. בכתבה הבאה, בסוגים שונים של תרגומים,

מה זה בדיקת חדירה?

בעידן שבו העולם הדיגיטלי מתפתח ללא הרף, הצורך באמצעי אבטחת סייבר חזקים מעולם לא היה חשוב יותר. בין הכלים והפרקטיקות הרבות המשמשים לאבטחת סייבר, בדיקות