איך המוח מסווה את המציאות

איך המוח מסווה את המציאות

הקדמה: How The Mind Masks Reality הוא ספר על כוחה של המחשבה. שטפו לנו את המוח לחשוב שהמציאות שלנו היא מה שאנחנו רואים ושומעים, ושהמחשבות שלנו הן המציאות היחידה. אבל זה לא איך זה עובד. המציאות שלנו נוצרת על ידי המחשבות שלנו, ועל ידי האופן שבו אנו מעבדים מידע. מה שאתה רואה ושומע הוא רק חלק אחד מהסיפור שלך.

מציאות מסכת הנפש.

המוח יכול לשחק תפקיד גדול באיך אתה רואה את העולם. זה יכול לעזור לך לגבש תפיסות לגבי דברים, וזה יכול גם להשפיע על המציאות שלך. המוח יכול ליצור מציאות באמצעות שלוש דרכים עיקריות:

1. מה שאנחנו שומעים. המוח יכול לבחור איזה מידע הוא שומע וכיצד הוא שומע אותו. זה קובע כיצד אנו רואים את העולם סביבנו. לדוגמה, כאשר אנו שומעים על מלחמות, אנו עשויים לחשוב שמלחמה נמצאת סביבנו. אולם במציאות, מלחמות עשויות להיות מקומיות לחלקים מסוימים של העולם או לא קיימות כלל.

2. מה אנחנו קוראים. ליכולת הקריאה של המוח יש גם תפקיד בתפיסה שלנו את העולם הסובב אותנו. לדוגמה, אם אנחנו קוראים שיש מלחמות שמתרחשות באפגניסטן, אז אולי נחשוב שמלחמה היא דבר אמיתי ומתרחשת שם. אולם במציאות, ייתכן שמידע זה אינו נכון – במקום זאת, הסיפור עשוי להתבסס על אירועים עכשוויים ואירועים שהתרחשו לאחרונה באפגניסטן ולמעשה אינם קשורים למלחמה). 3. איך אנחנו מרגישים לגבי דברים! הדרך השלישית שהמוח יוצר את המציאות היא על ידי השפעה על הרגשות שלנו – למשל על ידי גורם לנו להרגיש שמחים או כועסים (זה קורה בין אם משהו באמת קיים ובין אם לאו).

איך המוח יכול ליצור מציאות.

התודעה אינה יכולה ליצור מציאות מבלי ליצור תחילה דימויים נפשיים או זיכרונות של דברים אשר לאחר מכן הופכים למציאות פיזית בתוך המוח שלנו (במילים אחרות- מחשבות). דימויים או זיכרונות מנטליים אלה יכולים ללבוש צורות שונות ולעתים קרובות הם נשארים איתנו זמן רב לאחר שנוצרו (אם כי לפעמים הם עלולים להיעלם). בגלל זה, הדמיה נפשית מאפשרת לאנשים לחיות מחדש חוויות עבר שוב ושוב מבלי שהם יצטרכו לחוות אותן שוב בעצמם – מה שעלול להוביל לכמה רגשות עמוקים מאוד שנאגרים בפנים! אדם מומחה ביצירת אשליות והסוואת המציאות מכונה בשם אמן חושים.
ניתן למצוא מופעים של אדם כזה בכל מקום וההנאה מובטחת.

איך המוח יכול להשפיע על חייך

ישנן מספר דרכים מרכזיות שבהן הדמיה נפשית משפיעה על חיינו:

1) זה נותן לנו צוהר למחשבות ולרגשות הפנימיים שלנו; 2) זה עוזר לנו לתכנן ולבצע תוכניות; 3) זה מאפשר לנו לגשת לטכניקות ריפוי עצמי חזקות.

1. הדמיה נפשית מאפשרת לנו להבין ולהתמקד במחשבות וברגשות הפנימיים שלנו. זה יכול להיות מועיל להבנת המניעים, המטרות והרגשות שלנו.

2. הדמיה נפשית יכולה לעזור לנו לתכנן ולבצע את התוכניות שלנו. זה יכול לכלול דברים כמו התארגנות או ביצוע עבודה.

3. הדמיה נפשית יכולה לאפשר לנו לגשת לטכניקות ריפוי עצמי רב עוצמה. אלו הן שיטות המאפשרות לך לרפא את עצמך מכל טראומה או פציעה רגשית וכן מפציעות פיזיות!

כיצד ניתן להשתמש במוח כדי להתעלל באחרים.

המוח יכול לשמש להתעללות באחרים בדרכים רבות. לדוגמה, זה יכול לשמש כדי לגרום לאנשים לעשות מה שאנחנו רוצים או לתמרן אותם לעשות משהו שהם לא רוצים לעשות. בנוסף, המוח יכול לשמש כדי לשלוט ולעוות את המציאות שלנו. זה יכול לגרום לנו להאמין שמה שאנחנו רואים הוא באמת נכון, גם כשזה לא.

כיצד ניתן להשתמש במוח כדי להתעלל באחרים.

המוח יכול לשמש גם כדי להתעלל באחרים על ידי העלבה או מניפולציה שלהם. זה יכול לגרום להם להרגיש חוסר ביטחון, כועס או בושה, מה שעלול להוביל לתוקפנות ואלימות נוספת כלפי המעורבים.

הנפש יכולה להיות מנוצלת גם באמצעות השלכה – השלכה של הרגשות והמחשבות שלנו על אנשים או דברים אחרים (למשל, חבר מדומיין). זה מוביל אותנו לעתים קרובות להסלים קונפליקטים עם אחרים ולהתפרץ בכעס או בתסכול.

כיצד להימנע ממציאות מסכת המוח.

המוח יכול לתעתע במוח וליצור מציאות נוחה, מוכרת או בטוחה יותר. כדי להימנע מלהילכוד בעולם עמוס במוח, עליכם להיות מודעים לרמזים הללו ולזהות מתי שולטים בכם.

כיצד להסיר את המציאות מיסוך המוח.

כדי להסיר את המציאות המושקעת, התחל בזיהוי שייתכן שאתה לובש מציאות מסיכת תודעה לעטוף את עצמך בה. הכירו כאשר אינכם חיים את חייכם בכנות כפי יכולתכם ונקטו צעדים כדי לשנות זאת. לדוגמה, אם אתם משתמשים במשאבי בריאות הנפש כדי לנסות להתמודד עם חוויה רגשית, היו כנים לגבי מה שקורה וכיצד זה משפיע על חייכם. היה שקוף לגבי מי עוזר לך ולמה הם עושים זאת – זה יעזור להם להרגיש שהם תומכים בך במקום לשלוט בחוויה שלך.

סיכום

המוח יכול לשמש להתעללות באחרים בדרכים רבות. על ידי הבנה כיצד ניתן להשתמש במוח כדי להתעלל בעצמך ובאחרים, חשוב להימנע מכוחו. כדי למנוע מעצמך להפוך לקורבן של מיסוך הנפש, התחל בזיהוי המציאות שאתה חי בה והסר את האשליה של זה. לאחר שתעשה זאת, החיים שלך יהפכו להרבה יותר קלים.
למידע נוסף על מומחים במניפולציה על המציאות מוזמנים לקרוא באתר של
מנטליסט.

מה היה לנו עד עכשיו?
טרנדים

מאמרים פופולריים אחרונים

הסיכון בהזמנת מנעולן מחיפה שלא מוסמך

פוסט זה בבלוג מדגיש את הסכנות והסיכונים הפוטנציאליים הכרוכים בהעסקת מנעולן לא מוסמך בחיפה. מסיכון בטחון הבית שלך ועד הפסדים כספיים אפשריים, ההשלכות של החלטה

מהם שירותי תרגום?

שירותי תרגום ממלאים תפקיד מכריע בפירוק מחסומי שפה והם מקלים על תקשורת חלקה בין אנשים, עסקים, חברות, ארגונים ועוד. בכתבה הבאה, בסוגים שונים של תרגומים,