טיפים מובילים שיעזרו לכם להתכונן למעבר לבית משותף

מעבר לבית משותף

סופרת האורחת מרתה מ- Compare the Move קיבצה חמישה טיפים מובילים שיעזרו לכם להתכונן למעבר לבית משותף. חלק זה באתר המחלקה לביטחון פנים מספק מידע ומשאבים המתמקדים בתכנון והכנת אסון, החל מהבנת מחזור הכנת האסון וכלה בפיתוח תרבות של מוכנות. האתר המגובה על ידי FEMA מציע רשימה של דברים שצריך לצפות בהם ודוגמאות לתכניות שמשפחות יכולות להשתמש בהן כדי להתכונן לאסונות. בנוסף לפיתוח תוכנית, חשוב לדון בה ולתרגל אותה עם כל בני המשפחה, כולל בני הנוער, כדי לראות אם יש בעיות.

הסכם כתוב עם שותף לחדר יעזור לקבוע את הכללים והציפיות לכל אחד מבני הבית

לפני שתחתום על חוזה השכירות כשאתה עובר לדירתך החדשה, עליך לחתום על חוזה של שותף לדירה לפני שתחליט לעבור לגור עם מישהו. לאחר שהחלטתם כי תוכלו לשכור חדר באופן חוקי בביתכם, עליכם לעבוד על הכנת החדר ואז לשווק אותו כדי למצוא את הדייר המתאים. שלחו לחברות הפינוי תוכנית קומה מפורטת וקבעו פגישה במקום החדש במידת הצורך.

דאגו ליידע את כל בני הבית על כל מקום הלינה שהם יכולים לעשות עבורכם

אם אתה חולק בית, הקפד לעקוב אחר הנחיות הסגר של ממשלת בריטניה כדי להבטיח שאתה ממלא אחר הכללים. ישנם שיקולים מיוחדים ללינה משותפת וההנחיות הבאות עשויות שלא לחול על מצב הדיור הספציפי שלך. למרבה המזל, יש הכרה שבמדינות מסוימות, כמו ארצות הברית, בריטניה ואוסטרליה, דיור משותף אינו בהכרח בעיה.

במצב זה

לפני שתוכל לתכנן ביעילות, עליך להבין את הסיבות לכך שאתה מתכנן. זכרו כי עליכם לנהל את הנכס, לכן התייחסו לכל נושא שעולה ושיווקו את הרשימה, ותבזבזו זמן בהכנת המרחב לדיירים חדשים. הכינו תוכנית בסיסית עבור כספכם, רכושכם ונכסכם על ידי פגישה עם עורך דין ושוחחה עם משפחתכם על צוואתכם. תכנון, הכנה ותקשורת הם המפתח כשאתם עוברים למתקן משותף.

אם למגורים בקהילה שלך אין תוכנית הפעלה לשעת חירום (EOP), זה הזמן לפתח תוכנית חירום. אין זמן טוב יותר מאשר עכשיו לפתח אספקה שתתמוך בך ובני משפחתך במקרה של אסון.

אם יש לך ולבן זוגך חדר בבית שברצונך להמיר למשרד ביתי

שים לב לדברים הבאים: אתה יכול לתכנן ליצור "משרד ביתי" משותף הנפרד משאר החדרים. בבית כמו מטבח, סלון או חדר אוכל. לא מספיק להקים משרד ביתי לאדם אחד, אתה צריך להגדיר אותו לאותו מקום כמו בן / בת הזוג שלך.

זו הזדמנות נהדרת לפגוש את השותפים לעתיד שלך ולהציע ליצור כמה כללי בית שיכולים לעזור למנוע אי הבנות ולגרום לשותף לחדר להרגיש בנוח

זוהי הזדמנות עבורך לאסוף את מחשבותיך ולשאול כמה שאלות שתרצה לשאול את שותפיך האחרים לחדר כדי שתוכל לקבל מושג טוב יותר כיצד יהיה לחיות איתם.

שוחח עם שכנים

הודעה מוקדמת שאתה מתכנן להפוך את הבית שלך ל- Airbnb עוזרת לך להקדים את העקומה במקרה של בלבול או בעיות. יידע את השכנים מוקדם: הודעה מוקדמת – לפני – הזמן שאתה מתכנן להפוך את דירותיך לצוואת Airbnb עזר לך להגן על עצמך מפני בלבול ובעיות – החוטים.

אם למשפחה שלך יש חיות מחמד

וודא שתוכנית החירום שלך כוללת תוכנית לבני המשפחה שלך עם ארבע רגליים. אנו ממליצים לתושבים יחידים למצוא בן זוג שיעשה איתך צ'ק-אין ויעזור לשמור עליהם, ולהבטיח שיש להם צרכים בסיסיים, כולל מזון וציוד ביתי. על ידי פיתוח תוכנית חירום משפחתית והיערכות לכל מה שעומד לפניכם, תוכלו לסייע בשמירה על עצמכם ועל משפחותיכם.

אם אתה מוצא שאתה צריך לשתף חדר אמבטיה, כדאי שיהיה לך דרך להפריד בין כל הפריטים. אם אתה נוטה לחלק משימות בין השותף לחדרך או לשותף שלך, רשימת קניות משותפת היא דרך נהדרת לשתף פעולה במשימות.

יש לקחת בחשבון כמה דברים בעת תכנון הארוחות השבועיות שלך

אך אם מעולם לא עשית תוכנית ארוחות לפני כן, התחל בערימת דואר – היא זוכרת כך שתוכל להצמיד אותה מיד. כשמתכננים ומכינים את הארוחות מראש, קנו מראש בכדי להבטיח שיש לכם את כל מה שאתם צריכים ליום בישול מסוים. עברו על התפריט שלכם וראו אילו תכשירים נוספים עליכם להכין עם המרכיבים שלכם יום קודם.

מה היה לנו עד עכשיו?
טרנדים

מאמרים פופולריים אחרונים

הסיכון בהזמנת מנעולן מחיפה שלא מוסמך

פוסט זה בבלוג מדגיש את הסכנות והסיכונים הפוטנציאליים הכרוכים בהעסקת מנעולן לא מוסמך בחיפה. מסיכון בטחון הבית שלך ועד הפסדים כספיים אפשריים, ההשלכות של החלטה

מהם שירותי תרגום?

שירותי תרגום ממלאים תפקיד מכריע בפירוק מחסומי שפה והם מקלים על תקשורת חלקה בין אנשים, עסקים, חברות, ארגונים ועוד. בכתבה הבאה, בסוגים שונים של תרגומים,