לינה בתל אביב ליד הים וביקור במקומות הכי כיפיים בעיר

אם כבר לינה בתל אביב, אז הכי קרוב לים. תשכחו ממלונות יקרים, אפשר להגיע לחופשה בעיר וליד הים במחירים אטרקטיבים במיוחד, איך? כבר נספר לכם ונוסיף גם מספר אטרקציות שוות לאורך רצועת החוף התל האביבית.

תיירות הפנים בתל אביב ע"י ישראלים היא גדולה למדי ולאורך כל עונות השנה מגיעים אנשים מכל רחבי הארץ לנפוש בעיר הכי אייקונית, טרנדית ומבוקשת.

כבר כל כך הרבה דברים נאמרו על תל אביב, אנחנו נסכם אותה בעיר בינלאומית, ססגונית, שוקקת חיים, ושופעת באטרקציות ואפשרויות לינה מגוונות בכל רחבי העיר.

כך שאם אתם מגיעים למספר ימים בודדים או שבוע, ותרצו לנפוש בעיר מבלי לקרוע את הכיס ולהיות קרובים למקומות השווים ביותר, יש דרך לעשות זאת ועדיין ליהנות מכל הטוב שהעיר יכולה להציע לכם.

לינה בתל אביב יכולה להיות חוויה משתלמת אם רק תדעו לאן בדיוק ללכת.

 

כל סגנונות האירוח במקום אחד

תל אביב עיר אורבנית למדי ומציעה מגוון מקומות אירוח, ממלונות יוקרה, מלונות ממוצעים ואיכותיים, מלונות בוטיק ועד הוסטלים רגילים שיציעו לינה בלבד במחירים ממש נמוכים או הוסטלים איכותיים במחירים אטרקטיבים שמלבד לינה יציעו עם וורקספייס, בר, מסעדה ועוד.

לינה ואטרקציות בקרבת הים

לינה בתל אביב ממש לא חייבת להיות יקרה, יותר ויותר אנשים בוחרים בלינה בהוסטל, מכיוון שכיום הוסטלים רבים רואים את חשיבות האיכות, המרחב והשירות אותם הם מציעים לאורחים. אפשר לומר שזה קורה בזכות עלייה במספר הנוודים הדיגיטלים וגם בצורך להדביק את הקצב המערבי והמתפתח שמביא לקדמת הבמה את מודל האירוח המוכר של הוסטלים זולים במדינות שונות במזרח ובמדינות אירופה, בו הוסטל בתל אביב הוא לא רק לינה זולה, אלא גם מציע מרחבים אלטרנטיבים של העולם החדש, כמו וורקספייס, מקום מפגש ובילוי ובקרבת מקומות מרכזיים והאטרקציות הכי חמות שיש לעיר להציע.

גם בתל אביב תוכלו למצוא הוסטל ליד הים במחירים נוחים ובקרבה מקומות אטרקטיבים כמו נמל תל אביב, חוף מציצים, פארק הירקון, מרכזי קניות, ואין סוף אפשרויות מקומות בילוי, אומנות ואדריכלות היסטורית.

אז מה עושים בעיר ובקרבת הים?

רצועת החוף של תל אביב שופעת בחופים יפייפים ונגישים, אנחנו נשים את הפוקוס על חוף מציצים, חוף ים נקי ומרווח, מתאים מאוד למשפחות וילדים ובעל נגישות לבעלי מוגבליות.

חוף מציצים זכה לקבל את תן התקן הבינלאומי "הדגל הכחול" בשל מי הים הנקיים לרחצה, הבטיחות בחוף, שירותים וניהול סביבתי נכון שמקנה לנו נוחיות מירבית וחוף שנעים לרבוץ בו.

נמל תל אביב

אין ספק שכל מקום בתל אביב שופע באנשים כל הזמן, אך נמל תל אביב תמיד נותן תחושה של מרחב גדול ושיש מקום לכולם.
הטיילת לכל אורכו של הנמל מזמינה לטיול נעים ומלא בבריזה, רחש גלים מתנפץ לצד מיצגי אומנות, פסלים, שפע של אטרקציות ואפילו תפגשו בקרוסלה העברית הראשונה שעוצבה בסגנון שנות ה-50 וה-60, קרוסלה שגם מבוגרים נהנים ממנה.

אם אתם כבר שם, אל תוותרו על שוק הנמל, חווית שוק אורבנית וקולינריה ישראלית יחודיית עם תוצרת חקלאית הישר מהחקלאי אל הצרכן ומגוון דוכני אוכל פשוט מעולים.

נמל תל אביב שופע בגלריות אומנות, מסעדות וברים באוירת חוף ומזג אויר נוח ברוב ימות השנה.

אל תוותרו על החלקים העתיקים של העיר

יפו העתיקה הוא איזור מעולה לטיולים רגליים בין המבנים העתיקים, סמטאות, רחובות ישנים ואדריכלות שונה בנוף הישראלי וממש בקרבת הים. כמובן שהאיזור שופע במסעדות, מאפיות מלאות כל טוב ותוכלו גם למצוא מציאות שוות בשוק הפשפשים.

נווה צדק, כל השיק שצריך בשכונה אחת קטנה, סבוכת הסמטאות ואדריכלות יוצאת דופן

שכונה יחודיית ביופייה ואופי אדריכלי יוצא דופן שנשמר תחת עבודות שימור ופיתוח.

הסמטאות הקטנות והצרות מרגישות כמו מבוך מקסים שחושף מבני מגורים מעניינים ומסתוריים. בנווה צדק תמצאו גלריות אומנות, חנויות בוטיק ובתי קפה קטנים ומלאי סטייל וטעם. אם זה לא מספיק, במרחק הליכה קטנטן תגיעו למתחם התחנה שכל כולו חנויות אופנה, בוטיק וגלריות.

השכונה נושקת לפארק צ'ארלס קלור ולחוף הים.

ממש במרחק הליכה קצר מנווה צדק תוכלו לצאת אל שוק הכרמל הידוע ולהגיע לשאר החלקים האטרקטיבים של העיר.

לחובבי הטבע העירוני ומיטיבי הלכת, תוכלו ליהנות ממסלול הליכה עירוני וירוק שמתחיל בצפון הישן בתל אביב ועד לנמל תל אביב, כולל נקודות ציון היסטוריות והליכה על קו החוף

המסלול מתחיל בצפון הישן, במצבת כיכר היל ברחוב שמעון התרסי 33 תל אביב, נקודת ציון היסטורית זו היא אחת מכמה עמודי זכרון עבור הבריטים שנלחמו בתורכים במאבקם על ארץ ישראל בתקופת מלחמת העולם הראשונה. מנקודת ציון זו ממשיכים אל סמטת שמעון שמובילה אל כיוון נחל הירקון, בו תחצו את גשר אבן גבירול ותמשיכו ללכת דרך גן הבנים שמוביל לכיוון נמל תל אביב, תוכלו להמשיך וליהנות מהליכה על קו החוף עד לתחנת הכח רידינג.

תמשיכו ללכת לאורך הטיילת (קו החוף) כשתראו את מגדלור הנמל מלפניכם ובקרבתו את נקודת הציון ההיסטורית השנייה של מסלול זה, תל כודאדי עם שרידי אבנים ומצודה. תל כודאדי נבנה בעבר על מנת להגן הדרך הראשית ליפו וועל שפך הירקון אל הים.

תוכלו לעשות את המסלול גם בכיוון ההפוך, מתל כודאדי וחזרה עד מצבת כיכר היל.

לאורך המסלול תוכלו לעצור לאכול בנמל תל אביב או לעשות פיקניק בפארק הירקון. הכי כדאי לצאת לטיול בשעות אחר הצהריים וליהנות מהשקיעה.

רוצים לקרוא עוד ולקבל עוד רעיונות? באתר של הספוט הוסטל תוכלו לקבל מגוון ענק של מידעו ורעיונות לטייל – כנסו לכאן – The Spot Hostel Tel Aviv

 

 

 

 

 

 

 

מה היה לנו עד עכשיו?
טרנדים

מאמרים פופולריים אחרונים

הסיכון בהזמנת מנעולן מחיפה שלא מוסמך

פוסט זה בבלוג מדגיש את הסכנות והסיכונים הפוטנציאליים הכרוכים בהעסקת מנעולן לא מוסמך בחיפה. מסיכון בטחון הבית שלך ועד הפסדים כספיים אפשריים, ההשלכות של החלטה

מהם שירותי תרגום?

שירותי תרגום ממלאים תפקיד מכריע בפירוק מחסומי שפה והם מקלים על תקשורת חלקה בין אנשים, עסקים, חברות, ארגונים ועוד. בכתבה הבאה, בסוגים שונים של תרגומים,