מה עדיף גוגל דרייב או דרופבוקס?

מהם הדמיון וההבדלים בין השניים?

Dropbox ו-Google Drive הם שניהם שירותי אחסון ענן פופולריים. יש להם הרבה קווי דמיון, אבל גם כמה הבדלים מרכזיים.

Dropbox הוא יותר פתרון הכל-באחד המציע אחסון, שיתוף וסנכרון קבצים. זה היה הראשון שהציע תכונות שיתוף פעולה כמו תיקיות משותפות ומצגות חיות.

Google Drive הוא יותר שירות אחסון קבצים מסורתי עם תכונות שיתוף פעולה נוספות כמו גיליונות אלקטרוניים ומצגות משותפים.

Google Drive ו-Dropbox הם שניים משירותי אחסון הענן הפופולריים ביותר. שניהם מציעים הרבה תכונות למשתמשים שלהם, אבל מי מהם עדיף?

Dropbox הוא שירות אירוח קבצים שבו קבצים מאוחסנים בענן ומסונכרנים עם מכשירים אחרים. ניתן לגשת לקבצים מכל מקום ובכל זמן. יש לו יותר מ-400 מיליון משתמשים רשומים, מה שהופך אותו לאחד משירותי אחסון הענן הפופולריים ביותר. Dropbox מציעה 2GB של שטח פנוי לכל משתמש חדש, בעוד ש-Google Drive מציע רק 15GB למשתמשים חדשים.

Google Drive הוא גם שירות אירוח קבצים, אך הוא זמין רק באינטרנט ובמכשירים ניידים. ניתן לגשת לקבצים מכל מקום, אך יש להוריד אותם למכשיר שלך לפני שניתן יהיה להשתמש בהם במצב לא מקוון. Google Drive מציע 15GB של שטח פנוי לכל משתמש חדש בעוד Dropbox מציעה רק 2GB למשתמשים חדשים.

ההבדל העיקרי בין שני השירותים הללו הוא ש-Google Drive זמין בכל הפלטפורמות (אינטרנט/נייד),

Google Drive לעומת תוכניות אחסון של Dropbox

Google Drive לעומת Dropbox הוא ויכוח שנמשך כבר שנים. לשני השירותים הללו יש יתרונות וחסרונות, אבל איזה מהם הכי מתאים לך?

הדבר הראשון שיש לקחת בחשבון כשמחליטים בין Google Drive ל-Dropbox הוא קיבולת האחסון. התוכנית הרגילה של Dropbox מציעה שטח אחסון של 2GB, בעוד שהתוכנית הרגילה של Google Drive מציעה שטח אחסון של 15GB. אם אתה מישהו שלא צריך הרבה שטח אחסון, אז Dropbox עשויה להיות האפשרות הטובה ביותר עבורך. אבל אם אתה מישהו שצריך יותר מ-15GB של שטח אחסון, אז Google Drive עשוי להיות האפשרות הטובה יותר עבורך.

הדבר הבא שיש לקחת בחשבון כשמחליטים בין Google Drive ל-Dropbox הוא לאיזה שירות יש יותר תכונות שיתאימו לצרכים שלך כאדם או חברה. לדוגמה, אם אתה בעל עסק קטן וצריך לשתף קבצים עם העובדים שלך, Google Drive עשוי להיות האפשרות הטובה יותר מכיוון שהוא יכול לספק תכונות שיתוף פעולה רבות כגון הערות על מסמכים או הקצאת משימות

סקירה ושליליות של Dropbox

Dropbox הוא שירות אחסון בענן המספק למשתמשיו גישה לקבצים שלהם ממגוון מכשירים.

Google Drive הוא שירות אחסון בענן המוצע על ידי גוגל המאפשר למשתמשים לאחסן, לשתף ולשתף פעולה בקבצים שלהם מכל מקום.

הביקורת על Dropbox:

Dropbox הוא אחד משירותי האחסון המקוונים הפופולריים ביותר הזמינים כיום. הוא מציע 2 GB של שטח אחסון בחינם, שניתן לשדרג ל-100 GB עבור $9.99 לחודש או 1 TB עבור $49.99 לשנה. Dropbox קיימת מאז 2008 ויש לה למעלה מ-300 מיליון משתמשים רשומים ברחבי העולם, מה שהופך אותו לאחד השירותים המקוונים הפופולריים ביותר בשוק כיום. Dropbox מציעה גם אפליקציה למכשירי אנדרואיד ו-iOS וכן הרחבה עבור Google Chrome המאפשרת לך לשמור באופן אוטומטי את העבודה שלך בתהליך בחשבון Dropbox שלך כאשר אתה עובד על מסמך ב-Google Docs או Google Sheets.

השליליות:

חסרון אחד בשימוש בדרופבוקס הוא זה

סקירה ושליליות של Google Drive

Google Drive הוא שירות אחסון מבוסס ענן המציע 15 GB של שטח אחסון בחינם.

Google Drive קיים כבר שנים והוא הפך לאחד משירותי אחסון הקבצים המקוונים הפופולריים ביותר. זה בחינם וקל לשימוש, אבל זה לא מושלם.
למידע מורחב על מה עדיף גוגל דרייב או דרופבוקס? יש להעיף מבט ב- fly-guy.club

היתרונות של Google Drive הם שהממשק שלו פשוט, אינטואיטיבי וקל להבנה. אתה יכול גם לגשת לקבצים שלך דרך כל מחשב או מכשיר נייד עם חיבור לאינטרנט. החסרונות של Google Drive הם שאתה מקבל רק 15 GB של שטח אחסון בחינם שיכול להתמלא במהירות אם יש לך הרבה קבצים, תמונות, סרטונים או מוזיקה שנשמרו בחשבון שלך.

Google Drive הוא שירות אחסון ענן פופולרי שאנשים רבים משתמשים בו כדי לאחסן ולשתף את הקבצים שלהם. ניתן לגשת אליו מכל מכשיר, והוא בחינם עבור עד 15 גיגה-בייט של נתונים. Dropbox הוא גם שירות אחסון ענן פופולרי שאנשים רבים משתמשים בו כדי לאחסן ולשתף את הקבצים שלהם. ניתן לגשת אליו מכל מכשיר, והוא בחינם עבור עד 2 טרה-בייט של נתונים.

ל-Google Drive יתרונות רבים על פני Dropbox, כמו היכולת להחזיק מספר משתמשים בחשבון אחד, גודל קבצים בלתי מוגבל להעלאות, כלי שיתוף פעולה כמו Google Docs, Sheets ו-Slides, היכולת לערוך קבצי Microsoft Office ב-Google Drive בזמן אמת. שיתוף פעולה בשינויים שנעשו על ידי עורכים אחרים (מה שלא אפשרי עם Dropbox), גישה לא מקוונת במכשירים ניידים, אפשרות לפתוח את כל סוגי הקבצים (כולל קובצי PDF) מבלי להוריד אותם קודם ועוד. עם זאת, יש גם כמה חסרונות – אתה צריך חיבור לאינטרנט כדי לגשת לקבצים שלך בעת שימוש ב-Google Drive/

כתיבת תוכן Fly Guy

מה היה לנו עד עכשיו?
טרנדים

מאמרים פופולריים אחרונים

הסיכון בהזמנת מנעולן מחיפה שלא מוסמך

פוסט זה בבלוג מדגיש את הסכנות והסיכונים הפוטנציאליים הכרוכים בהעסקת מנעולן לא מוסמך בחיפה. מסיכון בטחון הבית שלך ועד הפסדים כספיים אפשריים, ההשלכות של החלטה

מהם שירותי תרגום?

שירותי תרגום ממלאים תפקיד מכריע בפירוק מחסומי שפה והם מקלים על תקשורת חלקה בין אנשים, עסקים, חברות, ארגונים ועוד. בכתבה הבאה, בסוגים שונים של תרגומים,