סושי פירות קינוח במלונות

מגשי פירות

קשה שלא לאהוב סושי, אך אתם יודעים מה עשוי לעשות את זה אפילו טוב יותר? פרי! "פרושי" – כלומר, סושי פירות קינוח במלונות – פרח בפופולריות בשנים האחרונות, והופיע בתפריטים בכל מקום כאוכל לארוחת בוקר וגם כקינוח.

קינוח קייצי וטרי

למרות שזה אולי לא בלתי נשכח כמו קינוח מגשי פירות קיץ שופע, פרושי הוא ידידותי לילדים, ללא גלוטן ולעתים קרובות טבעוני לחלוטין, מה שאומר שכולם מתחת לשמש יכולים ליהנות ממנו. פרושי יפה וצבעוני באותה מידה שהוא רב תכליתי וטעים, מה שהופך אותו לבחירה מושלמת לאירוח. הגישו את אחד ממתכוני הפרושי הטעימים הללו באירוע הבא שלכם עבור פריט תפריט שכמעט כולם ירצו לאכול.

מה הדרך להכנת כדורי סושי פירות קינוח במלונות עם תותים?

סושי מגשי פירות קינוח במלונות משלב אורז סושי מסורתי עם פירות בהירים ומתוקים. אל דאגה, אין דג בשום מקום באופק. ושלושת הסוגים השונים האלה של סושי פירות קינוח במלונות הם למעשה ממש קלים להכנה – במיוחד עם התמונות המפורטות שסופקו כדי להדריך אותך. כדורי סושי תותים וקיווי – בהכנת כדורי הסושי האלה, תצטרך לפרוץ את כישורי הסכין, לחתוך את הפירות דק ככל האפשר. אם הם טיפה עבים, הם נוטים להיסדק ולא יקבל את הצורה העגולה.

כך תעצבו מגש פירות עסיסי במיוחד

קינוח מגשי פירות קינוח במלונות – תצטרכו מספר חתיכות של ניילון נצמד כדי לעצב את הסושי לכדורים מושלמים. מתחילים בהנחת הניילון על השולחן, ואז מניחים את התותים באמצע (אותו הדבר עם קיווי), ומעליהם את האורז. אם רוצים לדייק בגודל הכדורים אז שקלו את האורז. אני משתמש ב-0.7 אונקיות, אבל אתה יכול גם פשוט להשתמש ב-1 עד 1-1/2 כף.

בסיום, אוספים את קצוות הניילון ומסובבים אותם עד שהסושי מעוצב לכדור דחוס. סוחטים מעט את הסושי (אבל לא חזק מדי). פותחים את הניילון, ומחלצים בזהירות את כדור הסושי. מניחים אותו על צלחת ההגשה, ומעליו עלה נענע קטן. מעל כדורי סושי הקיווי תות בר, דומדמניות אדומות או כל דבר עם צבע מנוגד. ושיהיה לכם בתיאבון, תיהנו כמה שיותר .

המאמר בחסות חדשות bn

מה היה לנו עד עכשיו?
טרנדים

מאמרים פופולריים אחרונים

הסיכון בהזמנת מנעולן מחיפה שלא מוסמך

פוסט זה בבלוג מדגיש את הסכנות והסיכונים הפוטנציאליים הכרוכים בהעסקת מנעולן לא מוסמך בחיפה. מסיכון בטחון הבית שלך ועד הפסדים כספיים אפשריים, ההשלכות של החלטה

מהם שירותי תרגום?

שירותי תרגום ממלאים תפקיד מכריע בפירוק מחסומי שפה והם מקלים על תקשורת חלקה בין אנשים, עסקים, חברות, ארגונים ועוד. בכתבה הבאה, בסוגים שונים של תרגומים,