האם השתלות שיניים יכולות להחליף גשר

לכתרים אלו מוצמדות שיניים מלאכותיות הנקראות שיניים פונטיות, שממש מגשרות על הפער. ברגע שהגשר נמצא במקום, הוא יכול לשחזר את היכולת שלך לחייך, לאכול ולדבר במשך יותר מעשור. על ידי החלפת הגשר שלך בשתלים דנטליים, תוכל סוף סוף להיפטר מהשיניים החסרות לתמיד. בהתחשב בכל הגורמים, לרבות אורך החיים של השן, עלות הטיפול ותחושת השן, הדרך הטובה ביותר להחליף גשר ישן היא הנחת שתלים דנטליים על השיניים החסרות ולאחר מכן לשחזר כל שן ושתל בנפרד. כתר בודד.

אם השיניים שלך במצב מצוין

אתה לא צריך לדאוג לקבל כתרים או גשרים. שתלים יכולים להחליף שיניים בודדות מבלי להשפיע על שיניים אחרות, מה שמקל על היגיינת הבית היומיומית. החלפת שיניים יכולה גם לעזור לך לשמור על צורת הפנים שלך ולהימנע מבעיות אכילה ודיבור. כולם מתאימים להחלפת שן בודדת או חלק משן, אם כי עדיף גשר במצבים מסוימים.

למרות שגשרים מסורתיים הם הגשר הנפוץ ביותר המשמש להחלפת שן חסרה אחת או יותר

ישנם שני סוגים אחרים של גשרים שאינם מושתלים. גשר דנטלי מורכב ממספר כתרים, ששניים מהם מכסים את השיניים ליד מרווח השיניים החסר כדי להחזיק אותן במקומן. התקנת הגשר מצריכה גם הסרה של רוב השיניים הסמוכות לשיניים החסרות.

לכן

רוב הגשרים נוטים להיכשל במהלך 5-10 השנים הראשונות, מכיוון שכאשר השן הטבעית מתחת לכתר העזר קורסת, יש להחליף את הגשר כולו. בגלל בעיות אלו, רופאי שיניים מעודדים שימוש בשתלים דנטליים במקום גשרים בני שלושה חלקים כדי להחליף שיניים חסרות. כאשר מנסים להחליף מספר גדול במיוחד של שיניים, רופאי השיניים ימליצו בדרך כלל על גשרים מסורתיים במקום שתלים. רופאי שיניים משתמשים בשתלים לחיזוק נוסף של הגשר המחליף מספר רב של שיניים, או למטופלים שאין להם שיניים טבעיות חזקות מספיק כדי לתמוך בגשר.

בהיעדר מספר שיניים סמוכות

גשר נתמך בשתל הוא אפשרות הטיפול הטובה ביותר להחלפתן. בניגוד לגשר מסורתי, גשר נתמך בשתל תומך בצמיחת העצם וגם משפר את מראה השיניים. באמצעות מכשיר זה, שתי השיניים החסרות החיצוניות ביותר מקבלות השתלת שיניים, ושתלים אלו משמשים תומכים לגשר המרכזי, המחליף את שאר השיניים החסרות. גשרים קבועים הנתמכים בשתל משתמשים בשתלים דנטליים הממוקמים בעצם הלסת (בסיס) ובשחזורים קרמיים דמויי שיניים כדי להחליף שיניים חסרות (גשרים קבועים).

בנוסף למראה ולתפקוד של שן טבעית

הגשר הנתמך בשתל הוא האופציה היחידה שיכולה להחליף מספר שיניים חסרות באזור בורבון של אילינוי ללא צורך בתמיכת שן טבעית צמודה. טיפולים נפוצים אחרים לאובדן שיניים מרובה, כגון גשרים קבועים או תותבות חלקיות נשלפות, מסתמכים על תמיכה של שיניים סמוכות. בהשוואה לגשרים קבועים ותותבות חלקיות נשלפות, לשתלים מרובים יש יתרונות רבים. למרות שגשרים דנטליים מסורתיים יכולים לשחזר את המראה ואת התפקודים החלקיים של שיניים טבעיות, התפקוד של השתלות שיניים זהה בערך לזה של השיניים הטבעיות.
עבור פרטים מורחבים בתחום של השתלות שיניים בראשון לציון והאם השתלות שיניים יכולות להחליף גשר באפשרותך להעיף מבט ב- dental-clinics.co.il

החיסרון העיקרי של גשר

הוא הצורך לעצב מחדש את שיני העזר ולעיתים קרובות יש להסיר כמות משמעותית של חומר שיניים בריא כדי לפנות מקום לכתרים התומכים. גשרים דנטליים הבנויים עם תוחלת ארוכה מדי או גשרים בעלי כוח נשיכה גבוה עלולים אף הם לסכן את השיניים ועדיף להחליף אותם בשתלים דנטליים. בנוסף, אם הגשר ממרילנד אינו מתוחזק כראוי, הדבר עלול להוביל לאובדן שיניים נוספות.

מספר השיניים החסרות אם חסרה לך יותר משן אחת ברציפות

גשר שיניים הוא כנראה אופציה טובה יותר מאשר שתל. עבור כל שן חסרה, יש לחבר שתל נפרד ללסת בניתוח, וכתוצאה מכך ניתוח יקר ולעיתים לא מעשי. במקרים מסוימים הם יכולים להחדיר שתל מיד לאחר עקירת שיניים, מה ששומר על רמת העצם הטבעית ומשפר את מראה עבודת השיניים שלך.

למרות שתלים יקרים יותר מלפנים

הם נוטים להישחק טוב יותר מגשרים ואין צורך להחליף אותם בתדירות גבוהה. כיצד לבחור בין שתל לגשר רופא השיניים יכול לייעץ לך לגבי התחליף הטוב ביותר למצבך. לא משנה באיזה טיפול תבחר, עליך לפנות מיד לרופא השיניים שלך. ל- Absolute Dental יש משרדי שיניים ברינו ולאס וגאס, ניו יורק עם רופאי שיניים שיכולים לעזור לך לתקן את כל השיניים החסרות ולעצב שתל ריפוי המתאים לצרכים שלך.

טיפול שתלים מתוכנן היטב יכול לספק החלפת תותבת אסתטית ומתפקדת במלואה עם תוצאות צפויות ומהימנות. אם הם משתמשים במכשירי שיניים מסורתיים כדי לצחצח שיניים בשיניים טבעיות, הם יכולים לשרוט את הגדם, הכתר או השתל.

במקרים מסוימים

רופא שיניים עשוי להעדיף גשר חרסינה על פני שתל דנטלי, מכיוון שהוא נותן לו יותר שליטה על הסרת מרווחים קטנים בין שיניים שאולי לא יהיו אסתטיים אם יש לך שתל. גשר אמצעי יכול להחזיק מעמד כ-15 שנים, בעוד שתלים יכולים להחזיק מעמד שני עשורים או יותר. למרות שייתכן שיחלפו מספר חודשים ליצור מספיק לסת התחתונה כדי לתמוך בשתל דנטלי, האופציה של החלפת הגשר בשתל בהחלט אפשרית. מטופלים המעדיפים אפשרות טיפול פחות פולשנית מאשר השתלות שיניים מסורתיות עשויים להעדיף גשר דנטלי, במיוחד אם השיניים הטבעיות בכל צד של השן החסרות בריאות מספיק כדי לתמוך בגשר בטווח הארוך.

עם זאת

לפני שבוחרים בשיטת ההחלפה המתאימה ביותר, עדיף ללמוד עוד על גשרים דנטליים ופתרונות טיפול אפשריים נוספים. מסיבה זו, לפני כ-20 שנה, רופאי שיניים רבים המליצו על גשרים דנטליים כתחליפי שיניים מכיוון שגשרים היו צפויים ואמינים. באותם חלקים של הפה שיכולים לעמוד בכוח פחות או שבהם חסרה רק שן אחת, רופאי שיניים משתמשים כיום לעתים קרובות בגשר מכונף או גשר מרילנד שמוטבע בשיניים הסמוכות, במקום כזה שמכסה אותן לחלוטין. כמו כן, אנשים שאיבדו את רוב השיניים או את כולן בחלק מסוים של הפה עשויים להיות מועמדים טובים לגשרים המשתרעים על פני שני עמודי שתלים.

עלות החלפת גשר בשתל דנטלי תלויה בנסיבות האישיות שלך; במקרים מסוימים קל יותר

בעוד שבמקרים אחרים נדרשת הסרת עצם ו/או השתלה, מה שמשפיע על העלות הסופית. אפילו החלפת שן בשתל יכולה לעלות אלפי דולרים. לאורך זמן, עם טיפול נאות, שן אחת הנתמכת בשתל תהיה חסכונית יותר מגשר בן שלושה חלקים. למרות שניתן להשתמש בגשרים של 3 יחידות במשך שנים רבות, שיניים פגומות (שיניים בריאות שנחתכות לתמיכה בגשר) סובלות בדרך כלל מעששת שיניים, מאיבוד עצם חניכיים או טיפול שורש.

למידע נוסף על האם השתלות שיניים יכולות להחליף גשר והשתלות שיניים מחיר באפשרותך לבקר ב- dental-clinics.co.il

מה היה לנו עד עכשיו?
טרנדים

מאמרים פופולריים אחרונים

הסיכון בהזמנת מנעולן מחיפה שלא מוסמך

פוסט זה בבלוג מדגיש את הסכנות והסיכונים הפוטנציאליים הכרוכים בהעסקת מנעולן לא מוסמך בחיפה. מסיכון בטחון הבית שלך ועד הפסדים כספיים אפשריים, ההשלכות של החלטה

מהם שירותי תרגום?

שירותי תרגום ממלאים תפקיד מכריע בפירוק מחסומי שפה והם מקלים על תקשורת חלקה בין אנשים, עסקים, חברות, ארגונים ועוד. בכתבה הבאה, בסוגים שונים של תרגומים,