קורס בניית אתרים

קורס בניית אתרים ו-5 טעויות שיש להימנע מהן בעת הקמת אתר חדש

קורס בניית אתרים הוא דרך מצוינת ללמוד איך לבנות אתר מאפס. עם זאת, ישנן כמה טעויות שאנשים עושים בעת הקמת אתר אינטרנט חדש שיכולות להוביל לבעיות חמורות ואף לכישלון באתר.

1) לא לעשות מחקר על הנושא.

2) לא לבצע מחקר מילות מפתח הולם.

3) לא ליצור מפת אתר יעילה או אסטרטגיית תוכן לפני תחילת תהליך העיצוב.

4) בניהה של יותר מדי דפים ולא התמקדות בתוכן איכותי במקום בכמות.

5) יותר מדי פרסומות באתר שעלולות לעצבן את המבקרים ולגרום להם לקפוץ מהאתר ולגרום לאתר להיות איטי ומסורבל.

למה צריך שיהיה בלוג באתר?

עם עליית הבלוגים, יותר ויותר אנשים פותחים בלוגים משלהם. אבל עם כל כך הרבה פלטפורמות בלוג שונות בחוץ,  זה יכול להיות קשה לדעת איזו מהן הכי מתאימה לך. 

אם מדובר מאתר משלכם ללא ספק שהפלאטפורמה הכי מומלצת היא וורדפרס.

אחסון אתר ושם מתחם(דומיין) לבניית אתר אינטרנט

החלטות אחסון אתרים ושמות דומיין הם שניהם חשובים בעת בניית אתר אינטרנט. אירוח אתרים הוא מה שתשתמש בו כדי לאחסן את קבצי האתר שלך באינטרנט. שמות דומיין הם הדרך שבה אנשים ימצאו את האתר שלך באינטרנט.

בניית אתר וורדפרס בלי רישום דומיין ושרת אחסון:

 

שם מתחם(דומיין) הוא מה שאנשים יקלידו בדפדפן שלהם כדי למצוא את האתר שלך, בעוד אירוח אתרים הוא המקום שבו קבצי האתר שלך חיים.

אירוח דומיין ואירוח אתרים הם שני סוגים שונים של שירותים המשמשים לאירוח אתר אינטרנט. ההבדל העיקרי ביניהם הוא שאחסון דומיין מספק את שם הדומיין לאתר, בעוד שאחסון אתרים מספק את שטח השרת לאחסון והצגת תוכן.

שמות מתחם רשומים במערכת רישום דומיינים, המנוהלת על ידי ICANN. ניתן לחדש או להעביר שמות מתחם לרשם אחר אם פג תוקפם, אך הדבר דורש מאמץ מסוים מטעם הבעלים. מארחי אינטרנט יכולים להפסיק את השירות בכל עת ללא הודעה או החזר כספי והם יכולים גם לשנות את המדיניות שלהם בכל עת ללא הודעה מוקדמת.

אתרי אינטרנט הם חלק מכריע בכל עסק או ארגון. הם נקודת המגע הראשונה והרושם הראשוני שלקוחות פוטנציאליים יראו. העיצוב והפריסה של האתר ישקפו את האיכות, המקצועיות והכישורים של החברה. לכן תבנית אתר טובה חיונית לקיום עסק מצליח באינטרנט.

ישנן תבניות אתר חינמיות עבור מעצבי אתרים הזמינות להורדה באינטרנט. תבניות אלו מגיעות עם קידוד HTML5 ו-CSS3, כמו גם תכונות אחרות כגון פריסות רספונסיביות, גרפיקה מוכנה לרשתית ועוד!

4 שלבים בבניית אתר

בקורס זה תלמדו כיצד לבנות אתר מקצועי משלכם ב-5 שלבים בלבד. כמו כן, תלמד כיצד לוודא שהאתר מותאם לכל המכשירים והדפדפנים.

שלב 1: חקור את התחרות

שלב 2: תכנן את אסטרטגיית האתר והתוכן שלך

שלב 3: עצב את האתר שלך עם בונה גרור ושחרר בחינם שלב 4: העלה את התוכן שלך והוסף פונקציונליות עם תוספים בחינם

שלב 4: קדם ושווק את האתר החדש שלך

 

קורס זה מיועד למי שרוצה ללמוד כיצד לבנות אתר מאפס. זה מיועד למתחילים, כך שיהיה קל לעקוב אחריו.

קורס זה ילמד אותך כיצד ליצור אתר מאפס ואת כל המיומנויות הבסיסיות החיוניות לעיצוב אתרים. תלמדו את היסודות של HTML ו-CSS, כמו גם מיומנויות נוספות כמו פוטושופ, וורדפרס ועוד.

בקורס שיווק באינטרנט של שיווקנט בהדרכה פרונטלית אישית של ארתור קלנדרוב תלמדו גם איך לבנות אתר וגם איך לקדם את האתר שלכם קידום אורגני בגוגל בקורס מעשי, לא רק תלמדו אלא תקדמו בפועל עם התחייבות של ארתור קלנדרוב לתוצאות בעמוד ראשון בגוגל.

קורס בניית אתרים הוא דרך טובה ללמוד איך לבנות אתר. זוהי גם הדרך הטובה ביותר עבור אנשים שאין להם ניסיון בעיצוב אתרים ותכנות ללמוד זאת.

קורס בניית אתרים כולל את כל החומרים הדרושים על מנת שניתן יהיה לבנות אתר. זה בדרך כלל כולל מדריכי וידאו, קובצי PDF וחומרים אחרים כגון תבניות.

הדבר הטוב ביותר בקורס מסוג זה הוא שניתן לעשות זאת בקצב שלך ותקבל משוב ממדריכים אם תצטרך עזרה או הבהרה כלשהי.

החיסרון של קורס מהסוג הזה הוא שהם בדרך כלל לא בחינם, אבל הם שווים את הכסף כי הם מספקים את הכלים הדרושים לאנשים שרוצים להקים עסק משלהם או לעבוד כפרילנסרים.

ארתור קלנדרוב

 

שיווקנט – הפקת סרטון תדמית שיווקי לעסקים וקידום בגוגל, יוטיוב ופייסבוק כתובת: שז"ר 67, תל אביב, 6819060 טלפון: 054-238-3789 https://shivuknet.co.il https://goo.gl/maps/dc9qGobXBKYFNDwb8 https://shivuknet.business.site/

 

מה היה לנו עד עכשיו?
טרנדים

מאמרים פופולריים אחרונים

הסיכון בהזמנת מנעולן מחיפה שלא מוסמך

פוסט זה בבלוג מדגיש את הסכנות והסיכונים הפוטנציאליים הכרוכים בהעסקת מנעולן לא מוסמך בחיפה. מסיכון בטחון הבית שלך ועד הפסדים כספיים אפשריים, ההשלכות של החלטה

מהם שירותי תרגום?

שירותי תרגום ממלאים תפקיד מכריע בפירוק מחסומי שפה והם מקלים על תקשורת חלקה בין אנשים, עסקים, חברות, ארגונים ועוד. בכתבה הבאה, בסוגים שונים של תרגומים,