שאיבת הצפות מים – הסוגים הקיימים והצורך בהם

שאיבת הצפות מים

המשאבות מסוגלות להזיז כמויות גדולות של מים אך יש בהן גם כימיקלים וקורוזיה בשמן. החלקים הפנימיים. כדי לנטרל קורוזיה, המשאבות חייבות להיות עשויות מחומרים עמידים בפני קורוזיה, מה שהופך אותן ליקרות יותר מסוגי משאבות אחרים בעלי ביצועים זהים.

משאבות מים לשאיבת הצפות

במידת האפשר, יש לבדוק את משאבת היניקה בהקדם האפשרי. משאבות אלה שימושיות עבור שטחים רדודים, אך אסור לתת למים להתעמק מדי.

גודל המשאבה שלך צריך להתמודד עם כמות המים שהיא שוקלת. יתכן שתצטרך להגדיל את גודל הביצה כדי לעמוד בקצב מחזורי השאיבה הגדולים יותר כדי לקבל שירות מקצועי לשאיבת הצפות היכנס לאתר של רז ביובית biuvit24.co.il.

אם המרתף שלך לא גבוה מדי והמים נקיים, אתה יכול לשקול משאבת מים טבולה חשמלית ברגע שהמרתף יבש. משאבות לבריכת שחייה מועילות בשעת חירום, אך לא הבחירה הראשונה להגנה מפני שיטפונות.

ההתקנה של משאבת אבק טבולה בנויה בעצמה פחות פולשנית ואידיאלית למרתפים מוגמרים

משאבות ביצות מוטוריות אינן אטומות כדי שלא ישקעו במים. כאשר מים מצטברים בבריכה או בבור ביצות, משאבת ביצה מעבירה את המים מהבית, מונעת הצפה ומגנה על יסוד הבית שלך.

קצב משאבות אופייני לסוג זה נע בין 10,000 ליטרים לשעה. משאבות חשמליות צוללות יכולות להתמודד עם כמויות קטנות יותר של פסולת ומים (עד 4,000 ליטרים לשעה). משאבות אשפה יושבות מתחת לגובה המים ויונקות מצינור אספקה.

משאבות מים משמשות לניקוז מרתפים מוצפים

ג'קוזי, מכוני ספא, ספרינקלרים וכו '. בין אם אתם מחפשים משאבת מים, משאבת בריכה או משאבה כמו אותה אנו מחפשים כאן, במשאבת מים יש הכל אתה צריך לעשות את העבודה. בהנחה שהמשאבה תעבד מים מלוכלכים, היא תוכל גם להשליך פסולת ולספק מערכת סינון.

אם אתה הבעלים של בית עם מרתף או גר בשפלה נוטה לשיטפון

אתה זקוק למשאבת מים או לשירותי שאיבת הצפות מים. משאבות הביצה שלך הן קו ההגנה הראשון של בתיך מפני שיטפונות הנגרמים כתוצאה מעליית מי תהום וגשם כבד. משאבות יכולות להגן על ביתך מפני שיטפונות, שיטפונות אדירים וסופות הוריקן.

הקפד לבדוק את משאבת הבור שלך וכל את רכיביה

השקיעו במערכת גיבוי לסוללה וודאו כי המערכת שלכם יכולה להתמודד עם מתח יתר ומי נגר בזמן הפסקת חשמל חירום. אם משאבות הבור העיקריות שלכם לא עובדות, נשרפות או נכשלות, מערכת הגיבוי עשויה להיכנס למניעת הצפה. בדרך כלל, בקומת הקרקע מותקנות משאבות לשאיבת מים ממכל איסוף במרתף.

משאבה טבולה חשמלית

היא להטביע את המים במרתף מוצף כדי לשאוב אותם. אם יש לה חשמל, אתה צריך לוודא שיש לך גישה למקור חשמל בטוח ויבש להפעלתו. משאבת אשפה המונעת על ידי גז דומה למשאבה למרתף המוצף שלך, אך במצבים שבהם אתה שוקל משאבת מים מלמעלה למטה, שם הן שתי תכונות הנבדלים ממשאבת אשפה.

אנו מדגישים את החשיבות של משאבות מים לפתרונות הגנה מפני שיטפון

משאבות מי סערה מסייעות בהגנה על אזורים על ידי שאיבת כמויות גדולות של מים כדי למנוע הצפה. שיטפונות יכולים להתרחש כתוצאה מגשמים מוגזמים, הוריקנים, צונאמי, גלי גאות, או רצף של אירועי מזג אוויר קשים, ומשאבות בקרת השיטפונות שלנו עוזרות לעיר להתאושש בקרקע יבשה במקרי חירום.

בעמוד זה מוסברים ביתר פירוט מערכות שאיבה שונות ושיטות נוספות להסרת מי שיטפונות ממשקי בית ועסקים

מערכות שאיבה יעילות ביותר בכל הקשור למינימום הצטברות מי שיטפון בנכס. הם משמשים לעתים קרובות במרתפים המועדים לשיטפון ולמיצוי מים דרך חללים במערכת הביוב.

משאבות יכולות להיות מערכות משאבה בודדות או כפולות, כאשר זו האחרונה עולה יותר ומושכת יותר מים. במשאבות ניקוז גדולות יש בלמים שיכולים לעצור את המנוע המסתובב, אך אין תחנות שאיבת D [12].

זה אומר שמפעילי המשאבות היו צריכים לחכות עד שהמנוע יפסיק להסתובב בעצמו

וזה בדיוק מה שהם עשו ביום רביעי. מחלקת המים והשפכים אישרה שלקח 47 דקות להפעיל מחדש את משאבת ה- D בתחנה 12, ושעה שלמה לפני שהחלה לשאוב לכיוון הנכון בשעה 9 בבוקר. משרד משאבי המים לא הודיע על כך את המשאבה עד אחר הצהריים של יום רביעי מאוחר, כאשר WWL-TV שאל אותם על טענתו של טרל כי המשאבה כנראה לא פועלת כראוי.

באותה תקופה לא ניתן היה לדעת מה היקף השיטפונות שגרמו להתמוטטות בשתי תחנות השאיבה. התקלה בשתי התחנות התרחשה למרות שיפורים של יותר מ -10 מיליון דולר לשתי התחנות בשנים האחרונות.

לרז ביובית משאבות מים כדי למנוע הצפות קיצוניות. לאורך קילומטרים לאורך כבישים מהירים בחלק גדול ממחוז המרכז, עד שמונה מטרים של מים יכולים ללכוד עשרות אנשים ומאות נהגים במקומות מסוימים.

מה היה לנו עד עכשיו?
טרנדים

מאמרים פופולריים אחרונים

הסיכון בהזמנת מנעולן מחיפה שלא מוסמך

פוסט זה בבלוג מדגיש את הסכנות והסיכונים הפוטנציאליים הכרוכים בהעסקת מנעולן לא מוסמך בחיפה. מסיכון בטחון הבית שלך ועד הפסדים כספיים אפשריים, ההשלכות של החלטה

מהם שירותי תרגום?

שירותי תרגום ממלאים תפקיד מכריע בפירוק מחסומי שפה והם מקלים על תקשורת חלקה בין אנשים, עסקים, חברות, ארגונים ועוד. בכתבה הבאה, בסוגים שונים של תרגומים,