אז מה זה בעצם חדר בריחה?

חדר בריחה

אנחנו עבדים של השגרה שלנו. חיי היומיום חוזרים על עצמם, לרוב באותם ריטואלים קבועים שמקבעים אותנו, וקצת מקשים עלינו לצאת מאזור הנוחות שלנו ולחשוב בצורה קצת אחרת ממה שאנחנו רגילים, יצירתית יותר.

יציאה מהשגרה

חדרי בריחה הם בדיוק המקום שבו כל ההרגלים היומיומיים שלנו משתנים והאופציה לחשיבה מחוץ לקופסה נכנסת לתמונה.
היציאה מאזור הנוחות שלנו, זו שקורית ברגע שאנחנו נכנסים לחדר ומתחילים את המשימה, דורשת מאיתנו להיות חדים יותר ובעלי חשיבה פחות מקובעת ויותר מקורית.

איזו הזדמנות מעולה להכיר את עצמנו קצת אחרת – חושבים יותר, מהירים יותר, מתרגשים ונרגשים יותר, שמחים יותר, יצירתיים יותר, בטוחים יותר בעצמנו.

כשאנחנו נכנסים לחדר בריחה אנחנו נכנסים למקום חדש שהוא עולם בפני עצמו. עולם שלם שאנחנו לא מכירים ושבו אנחנו צריכים לפעול בצורה שונה מהרגיל – לפתור בעיות, לענות על חידות, למצוא פתרונות… והכל תוך שעה אחת! ומה זה אומר? שאנחנו צריכים להסתגל לשוני הזה ולהצליח לחשוב קצת אחרת מתמיד. כן, גם אתה תמצא את עצמך מנסה למצוא דרכים יצירתיות לפתור את הבעיות, פשוט כי תבין שאין דרך אחרת. לפחות לא בחדרי בריחה. רוצה להכיר את עצמך קצת אחרת?

תכנון מהלכים מראש

גם אתם מכירים את זה שיש המון דברים ביומיום שלנו שאנחנו דוחים או שוכחים מהם? דברים שאנחנו לא שמים לב אליהם, או שלא מאד איכפת לנו מההשלכות העתידיות שלהם..?
אם עניתם תשובה חיובית על השאלה, כדאי שתדעו – משחק בחדר בריחה הוא ממש לא הזמן ל”סחבת”, הוא לא הזמן לדחות או לא לחשוב/להתמודד. להיפך – חדר בריחה דורש מאיתנו לתכנן את המהלכים שלנו מראש כדי שנדע מה לעשות כשניתקל בבעיה בהמשך. איך מספיקים הכל, אתם שואלים? איך שמים לב לכל הפרטים ולהשפעות העתידיות שלהם? איזה כיף שגם תתנסו בפיתוח כישורי המולטי-טאסקינג שלכם.

יש לכם חשש מחדרי בריחה? מפחדים שאולי לא תצליחו לצאת? קודם כל, תנו לנו להרגיע אתכם – תמיד יהיה איתכם מישהו על הקו שידריך אתכם וייתן לכם הכוונה אם תצטרכו, אז הסירו דאגה מליבכם.

אין בעיות יש אתגרים!

אבל מה עם הרגשת האכזבה העצמית אם לא פתרנו חידה? אם לא הצלחנו פתור בעיה כלשהי בחדר?
נכון, גם את זה לפעמים חווים בחדרי בריחה, אבל היופי הוא שחייבים להמשיך במשחק – ההצגה חייבת להימשך, ולכן אתה תלמד פשוט להרים את עצמך מהאכזבה ומהביטחון העצמי שקצת ירד – ולהמשיך הלאה במשחק. אתה תראה שההתגברות על הקושי תוביל אותך להרגשה של חוזק. הצלחת ההתמודדות מול אתגר היא אחד הדברים היותר מדרבנים ומחזקים שיש.
פה תוכל לעבור את החוויה המיוחדת הזאת, ללמוד את עצמך מחדש קצת אחרת ולהראות לאחרים ובעיקר לעצמך כמה אתה שווה.
גם אתה חושב שזה נשמע כמו משהו שאי אפשר לוותר עליו?

מה היה לנו עד עכשיו?
טרנדים

מאמרים פופולריים אחרונים

הסיכון בהזמנת מנעולן מחיפה שלא מוסמך

פוסט זה בבלוג מדגיש את הסכנות והסיכונים הפוטנציאליים הכרוכים בהעסקת מנעולן לא מוסמך בחיפה. מסיכון בטחון הבית שלך ועד הפסדים כספיים אפשריים, ההשלכות של החלטה

מהם שירותי תרגום?

שירותי תרגום ממלאים תפקיד מכריע בפירוק מחסומי שפה והם מקלים על תקשורת חלקה בין אנשים, עסקים, חברות, ארגונים ועוד. בכתבה הבאה, בסוגים שונים של תרגומים,