הפעלות ומשחקי ODT לשטח לילדים ונוער

הפעלות ומשחקי ODT לשטח לילדים ונוער

משחק חוצות לילדים זה פותח מדור לדור עם השנים ומשתפר ומשתפר עם הגיל. החל מפחיות, ברווזים, ברווזים ואווזים ועד לתגיות ישנות פשוטות, המשחק הזה קל להתחיל והרבה כיף.

זה דורש פעילויות קלאסיות כמו חישוקים לירות ותופסת משחקים ומשאיר הרבה מקום ליצירתיות

ואתה יכול לראות מדוע אנשי מקצוע משחקים את זה ומדוע מפיקים סיפורים על עניין אנושי. כדאי לנסות את זה בסביבת עבודה משותפת למבוגרים, אבל זה מהנה ושימושי לילדים כמשחק או פעילות של בניית צוות.

זהו משחק בניית צוות נהדר לילדים שמאלץ אותם לעבוד יחד על פתרונות ומטרות

זהו משחק ילדים קלאסי לבניית קבוצות ששונה כדי לשפר את הכימיה ואת בניית הצוות לילדים. כדי להפוך את זה יותר לפעילות בניית צוות, אתה יכול ללמד את הילדים שהם לא צריכים לדבר ולהכריח אותם לפתח אסטרטגיות באמצעות שפת גוף כדי לשפר את כימיה של הצוות ולהגדיר שיעורים.

הגדר את המשחק החיצוני הזה כמסיבה ובילוי טוב עם המשפחה והחברים בחצר

שחקנים יכולים להתרוצץ בלי מטפלות, והורים אוהבים את המשחק הזה כי הוא מונע שעמום ועוזר ליצור ילדים עייפים לפני השינה. ילדים צריכים ליהנות, והמשחק הזה משחרר את האנרגיה הבנויה הזו ויש לו הרבה כיף.

כשמזג האוויר מתחמם

צא החוצה והתכונן להדוף הסברים משועממים עם 33 המשחקים המהנים האלה. ממשחקי ריצה פעילים ועד משחקי מים לרסס ועד משחקים כאוטיים שבהם אתם שמחים שיהיה לכם צינור, המשחקים הללו מתאימים לטווח רחב של גילאים. 17 משחקי חוצות מהנים ויצירתיים לילדים המתאימים ביותר לסטים צעירים יותר מכיוון שהם מעט יותר מסובכים אך לא תחרותיים מדי.

צור קורס קרוקט עם אטריות בריכה וחישוקי הולה הופ בזמן שילדים בועטים בכדור קופצני סביב סל. גזרו אטריות בריכה רב צבעוניות וודאו שהן ארוכות מספיק כדי ליצור קשת כשאתם בועטים בהן.

משחקי ODT הם דרך קלה לארח את הילדים בקיץ הקריר. משחקי הODT האהובים עליכם הם כיף קיץ נוצץ, נוצץ, לא פולשני. המשך לקרוא על כמה מהמועדפים שלנו, ותוכל גם להוריד תדפיס בחינם עם 25 משחקי ODT מובילים לילדים.

החל מהטלות בלון מים פשוטות וכלה בכיף מלאכת דמיון כמו ממטרות

משחקי מים מתאימים לכל הגילאים. משחקי חוץ למשרד הנוער הם דרך נהדרת ליהנות ממזג אוויר טוב, לשרוף אנרגיה וליצור קשרים חדשים מבלי להפריע למפגשי קבוצת הנוער. להלן ריכזתי רשימה של 27 משחקי חוץ נהדרים למשרד הנוער.

כאשר הגיע הזמן לקמפינג או לפעילויות קיץ אחרות

רשימת משחקי חוץ לבני נוער יכולה להוות תוספת נהדרת למלא זמן ולהעסיק את התלמידים. אם כן, עיין בפוסטים האחרים שלי בהכנת 50 משחקי קבוצות נוער להכנה לרשימה גדולה יותר של שוברי קרח בפנים ובחוץ ועוד. המשחק הזה מפגיש את קבוצת הנוער שלך כדי לקשור קשר ולנסות להתיר אותו על ידי הרפתה זה מזה.

הם קושרים זרועות מחזיקים ידיים ומתרוצצים כדי לתפוס תלמידים.

שחקנים מתרוצצים אחד את השני עד שאדם אחד מסמן אחר, ואז אותו אדם מצטרף לאדם שסימן אותם ואז הם בורחים כדי לנסות לסמן את האדם הבא. אם הם מתייגים אדם אחר, אותו אדם יצטרף אליו והם ימשיכו לנסות לתייג את אותו אדם. ברגע שאדם מגיע לפינה, האדם שגנב אותם מהפינה הופך לאותו אדם.

השחקנים הנותרים עומדים בראש הקו עם אדם אחד בין השחקנים שנותרו. האדם המסוים (במקרה זה איתן) אינו מפר את הקו וכששני אנשים מפסיקים להחזיק ידיים הצוות החזק ביותר נקרא האדם עם השרשרת שלהם לאדם בקו היריב. למידע נוסף על משחקי ODT היכנסו לאתר של חברת גיבושון הפעלות ODT וקבלו פרטים נוספים.

לאדם יש את הכדור וזורק אותו לקוף באמצע. אם אדם אחד אומר "אור אדום", השחקן פונה לשחקן השני ועוצר. ניתן לראות במשחק זה צורה הפוכה של כדורגל, שבו שחקן הכדור מנסה לשמור את הכדור לעצמו במקום לנסות להכות אנשים באמצע.

המשחק הבסיסי משוחק על ידי ציור מעגל על הקרקע בקוטר של עשרה מטרים. אדם אחד עומד באמצע (קוף, חזיר, מלפפון) והשאר עומד במעגל. שחקנים במעגל זורקים כדור סביב המעגל לאדם שנמצא במטרה למנוע מאותו אדם לקבל את הכדור.

חבר הצוות הראשון מכניס ספוג לדלי מים ורץ לסחוט כמה שיותר מים מהספל לפני שהוא מחזיר את הספוג לחבר הטייסת הבא

על חברי הקבוצה לעמוד זה לצד זה בתחילת כל הגשה. הצוות מושך עגלה במסלול זיגזג כדי להתרחק ככל האפשר מבלוני מים קטנים שנשפכו ושבורים.

מעבר ספוג – כל צוות מגיע עם דלי מלא מים וספוג בקדמת הקו ודלי ריק שני בקצה השני. כל צוות מגיש לראש ספוג רטוב בסוף כל שורה, והאדם האחרון שדוחף את הספוג לדלי הריק רץ לחזית ומתחיל מחדש. אמבט מלא מלפנים ודלי ריק מאחור.

אחזו בידיות עם הצדדים הפתוחים כלפי מטה והניחו את בלוני המים והשליכו אותם לאדם שיתפוס

זה עובד כמו ניסוי מדעי ותכונת המים שלך היא פעילות חינוכית. ילדים ובני נוער בתורם מניפים עטלף פלסטיק שנופל מענף על בלוני מים בגדלים שונים עד שהם מתפוצצים.

סדר אותם, אחד מול השני, והניח חפץ מוזר קדימה, כך שהשחקן הראשון יכול להתייצב. עליו או היא לבעוט את האובייקט לחצר או לחדר הכושר בקו הסיום כדי לזכות בנקודות עבור קבוצתו.

מה היה לנו עד עכשיו?
טרנדים

מאמרים פופולריים אחרונים

הסיכון בהזמנת מנעולן מחיפה שלא מוסמך

פוסט זה בבלוג מדגיש את הסכנות והסיכונים הפוטנציאליים הכרוכים בהעסקת מנעולן לא מוסמך בחיפה. מסיכון בטחון הבית שלך ועד הפסדים כספיים אפשריים, ההשלכות של החלטה

מהם שירותי תרגום?

שירותי תרגום ממלאים תפקיד מכריע בפירוק מחסומי שפה והם מקלים על תקשורת חלקה בין אנשים, עסקים, חברות, ארגונים ועוד. בכתבה הבאה, בסוגים שונים של תרגומים,