איך הדפסה על בקבוקים תעזור לכם?

 

אין כמו בקבוק יפה ואופנתי שיעזור לכם להקפיד על שתייה מרובה ויעזור לכם לפרסם לשווק את העסק שלכם. איך זה עובד? בקלות.

הבקבוקים הטובים ביותר

זה ידוע ששתיית מים חשובה מאוד, במיוחד במדינה חמה כמו ישראל. לצערנו, אנשים לא מקפידים על שתייה מרובה מחוסר זמן, חוסר רצון לשתות מים ובקבוקים שלא מחזיקים מעמד. אבל מה אם היינו מספרים לכם שיש לנו פתרון? כל מה שאתם צריכים כדי לדאוג ולהקפיד על שתיית מים מרובה היא להיות בבעלות של בקבוק איכותי. בקבוק איכותי נחשב לבקבוק ששומר על טמפרטורת המים, מחזיק נקי ובעל ריח טוב לאורך זמן, לא נוטף וכמובן נראה מצוין. בקבוק מים הוא כמו אקססורי – אנחנו רוצים להיות עם בקבוק יפה, אוהבים לקבל עליו מחמאות – אחד כזה שקשה לנו להוריד ממנו את המבט.

מה אם נספר לכם היום שתוכלו לעצב לעצמכם את הבקבוק המושלם, אחד כזה שאתם תבחרו את המראה שלו? הדפסה על בקבוקים תאפשר לכם לבחור את סוג הבקבוק שאתם רוצים – בקבוקי נירוסטה, בקבוקי פלסטיק, תרמוסים ועוד. אחרי שתבחרו את הבקבוק תוכלו לבחור מה תרצו להדפיס עליו ותוך זמן קצר תוכלו להנות מהבקבוק המושלם ביותר.


איך כל זה קורה? הכירו את חברת טיקט, שמאמינה שהדפסות ניתן לעשות על כל מוצר. החברה מתמחה בהדפסה על מוצרים לצרכי שיווק ופרסום, במתנות לעובדים ולעוד מגוון שירותים שיעזרו לכם להנות מהמוצרים הטובים והאופנתיים ביותר. איזה בקבוק תרצו לעצמכם?

נתחיל בבחירות החשובות

אתם לא מבינים איזה מגוון רחב של בקבוקים יש לחברת טיקט. כל אחד יכול למצוא את מה שהוא אוהב בחנות המדהימה הזאת. היום נספר לכם על כמה דגמים שמחכים רק לכם.


הראשון, הוא בקבוק מדגם אוסטין, שנחשב לאחד הבקבוקים היפים ביותר. הבקבוק עצמו עשוי מאלומיניום ומתאים לשתייה חמה וקרה – זה מתאים לאנשים שמסתובבים המון בחוץ או לוקחים איתם שתייה לעבודה. תוכלו להנות ממשקה קר או חם לאורך שעות ארוכות. גודל הבקבוק הוא 650 מ"ל – זה מתאים לנשיאה בתוך תיק. הבקבוק מגיע בשלל צבעים מרהיבים ותוכלו לעשות עליו כל מיתוג שתרצו. החל מלוגו של חברות, את השם שלכם וכל הדפסה שתמצא חן בעיניכם.
דגם נוסף הוא הבקבוק מדגם אטלנטה שמגיע בארבעה צבעים יפים מאוד – ירוק, ורוד, תכלת ושקוף, כשכל אחד מהם מגיע עם פיה מתכווננת עשויה מסיליקון וקש שתייה. גודל הבקבוק הוא 750 מ"ל וגם עליו ניתן לעשות את המיתוג שאתם אוהבים.


בקבוק מדגם בורדו הוא אחד הבקבוקים המעניינים ביותר שקיימים בחנות – זהו בקבוק שניתן להשתמש בו לחליטה ולשתות תה קר או חם. זה מתאים לאנשים שלא מרבים בשתייה, גם כי הוא מאפשר לכם לשתות חליטה טעימה ובריאה וגם כי הוא נראה מעולה. הוא בקבוק תרמי מזכוכית איכותית מאוד השומר על חום וקור לשעות רבות. גודל הבקבוק הוא 400 מ"ל וניתן למתג אותו לצרכים שלכם – הוא מאוד מיוחד ויפה ומתאים למתנות לאנשים שאתם אוהבים.

חברת טיקט מאפשרת לכם למתג ולהדפיס על שלל בקבוקים שונים מכל הסוגים. אבל מאיפה כדאי להתחיל?


הדבר הראשון שהיינו ממליצים לכם לעשות הוא להיכנס לאתר החברה ולהציץ במגוון הבקבוקים שיש להם. כך תוכלו להתמקד במוצרים שמעניינים אתכם ולעשות סינון למוצרים שפחות מעניינים אתכם. לאחר מכן, צרו קשר עם החברה בטלפון: 077-9969469 וספרו להם על מטרת ההדפסה שלכם: האם זה לשיווק החברה שלכם? למתנות לעובדים? קנייה של קבוצה כמו כיתה או פלוגה בצה"ל? לאחר מכן ספרו להם על הבחירות שלכם. בשלב הבא תוכלו לבחור מה תהיה ההדפסה שלכם – האם זהו לוגו החברה? משפט מצחיק שמייחד את קבוצת החברים שלכם? טלפון ליצירת קשר?


אם אין ברשותכם לוגו מוכן תמיד תוכלו להיעזר בעובדי החברה שיעזרו לכם לעצב את הלוגו המושלם לצרכים שלכם. רק לאחר הבחירה החברה תתחיל בהדפסה על המוצרים שבחרתם – שימו לב שככל שתזמינו יותר, כך ההזמנה שלכם תצא עוד יותר משתלמת. החברה ידועה בשירות מצוין ומוצרים איכותיים מאוד – עד שהמוצר לא יהיה לטעמכם, עובדי החברה יהיו שם לתקן, לעזור ולגרום לכם להיות הכי מרוצים שאפשר להיות.

מה היה לנו עד עכשיו?
טרנדים

מאמרים פופולריים אחרונים

הסיכון בהזמנת מנעולן מחיפה שלא מוסמך

פוסט זה בבלוג מדגיש את הסכנות והסיכונים הפוטנציאליים הכרוכים בהעסקת מנעולן לא מוסמך בחיפה. מסיכון בטחון הבית שלך ועד הפסדים כספיים אפשריים, ההשלכות של החלטה

מהם שירותי תרגום?

שירותי תרגום ממלאים תפקיד מכריע בפירוק מחסומי שפה והם מקלים על תקשורת חלקה בין אנשים, עסקים, חברות, ארגונים ועוד. בכתבה הבאה, בסוגים שונים של תרגומים,