עורך דין שיימינג למה ומדוע

השיימינג מהווה תופעה שכיום בגין האינטרנט והרשתות החברתיות, היא נפוצה מאוד. מאוד קל לבייש אדם כלשהו כיום גם בלי לפגוש אותו באופן פיזי וגם מבלי לפרסם עליו מודעות ברחוב או בעיתונות. כל שיש לעשות זה פשוט להיכנס לאחת מהרשתות החברתיות ולכתוב בקלות ובנוחות כל דבר שיכול להכפיש את אותו אדם, את העסק שלו ועוד.

אם פגעו בשמכם הטוב באמצעות שיימינג באינטרנט, כדאי מאוד שתפנו לעורך דין שיימינג מקצועי אשר יעניק לכם ייצוג לצורך קבלת הפיצוי המגיע לכם. כמו כן, אם נתבעתם בגין שיימינג, גם במקרה הזה חשוב שתפנו אל עורך דין שיימינג מקצועי ומנוסה שיעניק לכם ייצוג הולם.

מהם פרסומי שיימינג?

ניתן להגדיר פרסומי שיימינג כך: ראשית כל, פרסום בהיקף משמעותי, כלומר, פרסום בקבוצות גדולות במדיה החברתית, פרסום בקרב מובילי דעת קהל ועוד. שנית, פרסום אשר מועבר על ידי רבים לרבים אחרים ויוצא לחלוטין משליטה. כלומר, כאשר מעבירים את הדברים הם יוצאים מהקשרם, הם מוגזמים ולעיתים אף לוקים בשקר. מעבר לכך מדובר על פרסום חמור מאוד וכן סנסציוני וכן לא פעם מדובר על פרסום של אדם שעד לפני הפרסום המדובר היה פרטי ואנונימי ואין לו באמת יכולת להתמודד עם הפרסום.

ניתן לחלק את פרסומי השימינג לכמה קבועות: בִּיוּש חוקי, כלומר, שיימינג שמותר על פי החוק בישראל, כך לדוגמא: אם מדובר על סרבן גט, הרי שניתן על פי החוק ואף רצוי לפרסם אותו ואת מעשיו ברבים בהוראת בית הדין הרבני וזאת בכדי ללחוץ על סרבן הגט לתת גט.

בִּיוּש (שיימינג) טוב הוא ביוש שמטרתו היא לקדם מטרות חברתיות שונות כגון: פרסום ביקורתי על התנהגות חמורה ורעה, כך לדוגמא אדם שמתעלל בחסרי ישע ועוד. מדובר על פרסום שיכול להועיל לכלל החברה ואף לקדם הרתעה.

ביוש נוסף הוא כמובן הביוש הרע שהוא פוגעני ומכוער ובו פוגעים ומביישים אדם כלשהו על לא עוול בכפו או בצורה לא פרופורציונלית ולא מידתית. בגין ביוש זה ניתן לתבוע על שיימינג.

עורך דין שיימינג

מדוע צריך את שירותיו של עורך דין שיימינג?

שיימינג כאמור הוא דבר נפוץ מאוד כיום וזאת בשל העובדה שקל מאוד להכפיש אדם כלשהו בין אם על לא עוול בכפו ובין אם בצורה לא פרופורציונלית ומידתית וכל שיש לעשות זה להיכנס לרשת החברתית, למצוא קבוצה גדולה מאוד ברשת ולפרסם את הדברים על האדם. כיום ניתן לתבוע בגין לשון הרע ברשת ולקבל פיצוי מהאדם שפרסם את הדברים גם בלי להוכיח כי נגרם נזק ועל כן, אם עשו לכם שיימינג ברשת, עליכם לפנות באופן מידי לעורך דין שיימינג מקצועי ומנוסה אשר יבחן את המקרה ויחליט האם מדובר על מקרה שבו שווה וכדאי לתבוע. כמובן שהוא ילווה אתכם ויעניק לכם ייצוג בתהליך התביעה על מנת שתשיגו את המקסימום ממנה.
 

מה היה לנו עד עכשיו?
טרנדים

מאמרים פופולריים אחרונים

הסיכון בהזמנת מנעולן מחיפה שלא מוסמך

פוסט זה בבלוג מדגיש את הסכנות והסיכונים הפוטנציאליים הכרוכים בהעסקת מנעולן לא מוסמך בחיפה. מסיכון בטחון הבית שלך ועד הפסדים כספיים אפשריים, ההשלכות של החלטה

מהם שירותי תרגום?

שירותי תרגום ממלאים תפקיד מכריע בפירוק מחסומי שפה והם מקלים על תקשורת חלקה בין אנשים, עסקים, חברות, ארגונים ועוד. בכתבה הבאה, בסוגים שונים של תרגומים,