מתי צריך לערוך סקר קרקע?

סקר קרקע

מה ההבדל בין אורתופוטו צילומי אוויר לסקר לקרקע?

סקר קרקע הוא הדרך המדויקת ביותר למדידת גודל וצורה של אתר. סקרים אוויריים משמשים למיפוי וניתוח.

ביצוע אורתופוטו צילומי אוויר זולים יותר, מהירים ונוחים יותר מסקרים קרקעיים. עם זאת, הם פחות מדויקים מכיוון שהם אינם מודדים את הגבול המלא של האתר. סקרים קרקעיים יקרים וגוזלים זמן רב יותר מסקרים אוויריים אך הם מציעים תצוגה מפורטת יותר של הקרקע או הנכס הנסקרים.

סקר הוא תהליך של איסוף נתונים באמצעות תצפיות שיטתיות.

ישנם שני סוגי מדידות: מדידה אווירית וקרקעית.

סקר אווירי מתבצע עם מטוס, בדרך כלל מטוס בעל כנף קבועה או כנף סיבובית. סקר קרקע מתבצע ברגל או ברכב. סקרים אוויריים הם לרוב מהירים יותר מסקרים קרקעיים והם טובים יותר לאזורים גדולים שבהם יהיה קשה להגיע לכל הנקודות ברגל; הם יכולים לשמש גם באזורים שמסוכנים מכדי להיכנס אליהם ברגל או כאשר יש צורך באיסוף נתונים מהיר.

סקר אווירי משתמש במטוס, בעוד שסקר קרקע משתמש ברגליים או בכלי רכב

סקרי גבול נכסים וחשיבות הדיוק

סקר גבול נכס הוא הליך משפטי המתבצע על ידי מודד מקרקעין מורשה. הוא משמש כדי לקבוע את גבולות הנכס שלך, ולקבוע את מיקום הבניינים שלך או מבנים אחרים בנכס. במקרים מסוימים, זה יכול לשמש גם כדי לזהות כל פלישה לאדמתך על ידי אחרים.

יש לערוך סקר גבול נכס לפני שאתה רוכש קרקע כלשהי, בונה או מחלק קרקע כלשהי, או כאשר אתה רוצה לדעת את היקף הזכויות והחובות שלך לגבי נכסים סמוכים.

סקר קרקע הוא דרך למדוד ולמפות במדויק את הגבולות של חלקת קרקע.

סקר קרקע מבוצע בדרך כלל על ידי מהנדס מורשה, מודד מוסמך או מודד קרקע מקצועי, זה יכול לשמש גם כדי לקבוע את הגבולות של נכס. סוגי הסקרים הנפוצים ביותר הם סקרי גבולות, סקרים טופוגרפיים וסקרי גובה.

סקרים מבוצעים לרוב על מנת ליישב סכסוכי גבול בין שכנים או בעלי קרקע סמוכים אחרים. ניתן לערוך סקרים גם עבור מלווי משכנתאות הזקוקים למידע מדויק על גודל וצורת הנכס בו הם מלווים על מנת להבטיח שהם יקבלו החזר על השקעתם אם הלווה לא יעמוד בהלוואה.

המקרה לצילום אוויר בשטח מדידה

השימוש בצילום אוויר בסקר השטח הוא חידוש לאחרונה. השימוש בטכניקה זו הצליח והעניק נקודת מבט חדשה למודד השטח.

צילום אווירי הוא כלי רב ערך עבור מדידות קרקע מכיוון שהוא יכול לספק סקירה כללית של השטח, שיכול להיות קשה לראות מגובה פני הקרקע. צילומי אוויר מספקים גם הזדמנות להעריך את הטופוגרפיה והצמחייה בפירוט רב יותר ממה שניתן מגובה פני הקרקע.

צילום אווירי הוא הדרך הטובה ביותר למדוד קרקע מכיוון שזו הדרך היחידה לקבל ייצוג מדויק של גודל וצורה של שטח.

מה היה לנו עד עכשיו?
טרנדים

מאמרים פופולריים אחרונים

הסיכון בהזמנת מנעולן מחיפה שלא מוסמך

פוסט זה בבלוג מדגיש את הסכנות והסיכונים הפוטנציאליים הכרוכים בהעסקת מנעולן לא מוסמך בחיפה. מסיכון בטחון הבית שלך ועד הפסדים כספיים אפשריים, ההשלכות של החלטה

מהם שירותי תרגום?

שירותי תרגום ממלאים תפקיד מכריע בפירוק מחסומי שפה והם מקלים על תקשורת חלקה בין אנשים, עסקים, חברות, ארגונים ועוד. בכתבה הבאה, בסוגים שונים של תרגומים,